Ach - beter een tekort aan orriginaleit dan aan originaliteit Pino!Bert schreef:Of je serieus bent weet ik niet. Maar het ontbreekt je in ieder geval aan alle kanten aan orriginaliteit !!!!!WalterFRL schreef:en jij dacht dat ik serieus was Ernie?Bert schreef:Ontvangen wel, maar luisteren niet. C2000 veranderd heel veel van code. En die codes zal die wereldontvanger niet allemaal kennen. En als hij ze wel allemaal kent dan weet ie nog steeds niet wanneer welke code wordt gebruikt.
politiescanners/c2000
Moderator: Moderatorteam
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Jammer dat je ook nog eens zo voorspelbaar bent !!!!!! En jij bent dus ook nog eens agent ??? Hmmmm...........WalterFRL schreef:Ach - beter een tekort aan orriginaleit dan aan originaliteit Pino!Bert schreef:Of je serieus bent weet ik niet. Maar het ontbreekt je in ieder geval aan alle kanten aan orriginaliteit !!!!!WalterFRL schreef:en jij dacht dat ik serieus was Ernie?Bert schreef:Ontvangen wel, maar luisteren niet. C2000 veranderd heel veel van code. En die codes zal die wereldontvanger niet allemaal kennen. En als hij ze wel allemaal kent dan weet ie nog steeds niet wanneer welke code wordt gebruikt.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Bert schreef:Jammer dat je ook nog eens zo voorspelbaar bent !!!!!! En jij bent dus ook nog eens agent ??? Hmmmm...........WalterFRL schreef:Ach - beter een tekort aan orriginaleit dan aan originaliteit Pino!Bert schreef:Of je serieus bent weet ik niet. Maar het ontbreekt je in ieder geval aan alle kanten aan orriginaliteit !!!!!WalterFRL schreef:en jij dacht dat ik serieus was Ernie?Bert schreef:Ontvangen wel, maar luisteren niet. C2000 veranderd heel veel van code. En die codes zal die wereldontvanger niet allemaal kennen. En als hij ze wel allemaal kent dan weet ie nog steeds niet wanneer welke code wordt gebruikt.
ja hij is agent,
Maar u staat hier nou toch geen waardeoordelen te vellen hoop ik?
want mijn oom is ook agent, en die heeft dezelfde humor als walter
Maar die is verzekeringsagent
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Esmeralda TS
- Infopolitie Gast
ja hij is agent, 
Maar die is verzekeringsagent[/quote]
Wat is dit soms toch een gezellige site, nu gaat het plots weer over Sesamstraat en over de humor van een 'verzekerings'agent, ha ha!
Maar die is verzekeringsagent[/quote]
Wat is dit soms toch een gezellige site, nu gaat het plots weer over Sesamstraat en over de humor van een 'verzekerings'agent, ha ha!
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Esmeralda schreef:ja hij is agent,
Wat is dit soms toch een gezellige site, nu gaat het plots weer over Sesamstraat en over de humor van een 'verzekerings'agent, ha ha![/quote]
"Oom agent" dus...
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Esmeralda schreef:ja hij is agent,
Esmeralda, ik adviseer je even te registreren. Dan gaan je ogen gewoon open over hoe een agent(e) ook kan zijn.Wat is dit soms toch een gezellige site, nu gaat het plots weer over Sesamstraat en over de humor van een 'verzekerings'agent, ha ha!
Doodgewoon, heel serieus. Of zo gek als een deur....
-
sleper TS
- Infopolitie Gast
c2000 gedeeltelijk te volgen
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar over C2000 is er niks te volgen.
Wel P2000.
Wel P2000.