Aha. zal t onthouden, komt binnenkort wel eens van pas deze kennis, muhahaharedfrisian schreef:Nu ik in 't flexteam zit bijna alles...
( wij dat wat hierboven genoemd is, wel de actie niet het papierwerk)
leukste taak polite agent
Moderator: Moderatorteam
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
Ik heb me er eigenlijk altijd over verbaasd dat dat niet in de opleiding zit. Gewoon een etmaal doorbrengen als arrestant in een cel. Met de pepperspray wordt het als heel belangrijk ervaren om zelf ook een keer te ervaren wat het is, waarom dan niet een keer de ervaring van arrestant.Kapiche schreef:Een dagje in de CEL
-
GIO Kwartiel 14 TS
- Infopolitie Gast
dienst motor
Het mooiste aan een werkdag is rijden op je dienstmotor en mooie meldingen afgaan terwijl het zonnetje in je gezicht schijnt.
En kijken hoe alle collega's verbaast zijn hoe jij als "1 streper" op een transalp van de dienst rijd, haha.
En natuurlijk het aller mooiste is het rijden met de toeters en de bellen he.
En ook deze collega kan wel zonder het nodige tik werk, houd je alleen maar van de straat.
En kijken hoe alle collega's verbaast zijn hoe jij als "1 streper" op een transalp van de dienst rijd, haha.
En natuurlijk het aller mooiste is het rijden met de toeters en de bellen he.
En ook deze collega kan wel zonder het nodige tik werk, houd je alleen maar van de straat.
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Wordt het geen tijd voor vakantie, Gijs?gvdbor schreef:Ik heb me er eigenlijk altijd over verbaasd dat dat niet in de opleiding zit. Gewoon een etmaal doorbrengen als arrestant in een cel. Met de pepperspray wordt het als heel belangrijk ervaren om zelf ook een keer te ervaren wat het is, waarom dan niet een keer de ervaring van arrestant.Kapiche schreef:Een dagje in de CEL
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Moet iedere agent een 'peppersray test' ondergaan ?gvdbor schreef:Ik heb me er eigenlijk altijd over verbaasd dat dat niet in de opleiding zit. Gewoon een etmaal doorbrengen als arrestant in een cel. Met de pepperspray wordt het als heel belangrijk ervaren om zelf ook een keer te ervaren wat het is, waarom dan niet een keer de ervaring van arrestant.Kapiche schreef:Een dagje in de CEL
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Het is niet verplicht.Bert schreef:Op zich denk ik een goeie zaak. Dan weet je wat je de verdachte 'aandoet' en hoe deze daarop zou kunnen reageren. Het lijkt me alleen geen fijne ervaring.
Het gaat er ook niet om wat je de verdachte aandoet en hoe deze zou reageren, maar meer om het effect en hoe je er zelf op reageert als je het in je porem krijgt. Gebeurd nml. veel vaker dan je denkt.
Ik heb mezelf nog nooit laten sprayen.......en ook nog nooit op me laten schieten, en me ook nog nooit laten aftuigen met een wapenstok. Ik kan me vrij aardig indenken wat een verdache voelt als e.e.a. tegen hem wordt gebruikt, en ik heb er echt GEEN, maar dan ook echt totaal geen enkele medelijden mee...Bert schreef:Op zich denk ik een goeie zaak. Dan weet je wat je de verdachte 'aandoet' en hoe deze daarop zou kunnen reageren. Het lijkt me alleen geen fijne ervaring.
Sorry, maar dat is de keus van de verdachte zelf......