Rij-instructeur mag wel bellen
Moderator: Moderatorteam
-
Bla TS
- Infopolitie Gast
Rij-instructeur mag wel bellen
"Verder kunnen instructeurs van rijscholen op een fikse prent rekenen als zij het nog wagen in hun lesauto naast hun leerling te gaan zitten bellen. Volgens Spee zijn zij juridisch gezien namelijk nog steeds de bestuurder van de lesauto, al zit er dan een ’feitelijk’ bestuurder naast."
Spee's mening strookt niet met de toelichtinf op RVV 61a. Hoe zit het nou ?
Spee's mening strookt niet met de toelichtinf op RVV 61a. Hoe zit het nou ?
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Dit is al een vrij oude uitspraak. Maar ook deze slaat weer alles.n de Telegraaf van vandaag roept verkeersofficier Koos Spee bezitters van een radardetector op om hun apparaat met een hamer kapot te slaan. ,,Ook als de verklikker in de garage ligt, ben je strafbaar en maak je kans op een boete van 250 euro," aldus de officier. Dat is pertinent onjuist.
Kunnen we neit achter een mail adres komen van deze man? Dan kunnen we hem eens laten zien hoe het wel moet.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
Ik heb het er maar druk mee.
Ik hoop dat ik het zo goed heb veranderd. Misscien kunnen we nu een net mailtje sturen waarin staat dat hij het bij het verkeerde eind heeft.
groetjes Kale

Ik heb inmiddels een net mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd wat ik terug krijg. Ik houd jullie op de hoogte.
Mail adres is verwijderd door mij.
Ik hoop dat ik het zo goed heb veranderd. Misscien kunnen we nu een net mailtje sturen waarin staat dat hij het bij het verkeerde eind heeft.
groetjes Kale
Ik heb inmiddels een net mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd wat ik terug krijg. Ik houd jullie op de hoogte.
Mail adres is verwijderd door mij.
Laatst gewijzigd door Kale op 12 mei 2005, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Kale TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Koos s TS
- Infopolitie Gast
-
Esmeralda TS
- Infopolitie Gast
Ha, een reactie van mijnheer Spee gaat zeker vijf werkdagen duren, (weet ik uit ervaring bij Bureau Verkeershandhaving), en dan hebben we ook nog eens Pinksteren. Dus heren, voordat jullie al dan niet een antwoord krijgen, leun maar rustig achterover in een luie stoel.
Het duurt nog wel even!!
Groet,
Esmeralda
Bij de weg: Toch vind ik mijnheer Koos Spee wel aardig, hoor. Hij kijkt altijd zo vriendelijk bij "Wegmisbruikers", maar dat hij de wetgeving nu dus niet zo goed blijkt te kennen, da's inderdaad droevig!
Het duurt nog wel even!!
Groet,
Esmeralda
Bij de weg: Toch vind ik mijnheer Koos Spee wel aardig, hoor. Hij kijkt altijd zo vriendelijk bij "Wegmisbruikers", maar dat hij de wetgeving nu dus niet zo goed blijkt te kennen, da's inderdaad droevig!
-
Bouwe TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Wie niet?Koos is snel te betrappen op foutjes, ook hier weer.
Die man praat veel en de kans op een fout is dan ook groter.
Dit valt echter wel onder de categorie beginnersfouten maar ik denk dat die man toch wel wat kennis van zaken zal hebben.
Kritiek zal er altijd zijn.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.