Aanhouding..
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Aanhouding..
Werd van de week aangehouden bij mij in de buurt met me wagen.. Maar de Politie van ons zeg maar is van Rotterdam-Rijnmond en ik werd aangehouden door Holland-Midden en kreeg van hun een prent.
Ik vroeg me dus af : hadden ze me wel mogen aanhouden omdat ze niet in hun eigen district zitten want ik kwam ze te gemoed gereden en hun keerde om..
Mvg Stephan
Ik vroeg me dus af : hadden ze me wel mogen aanhouden omdat ze niet in hun eigen district zitten want ik kwam ze te gemoed gereden en hun keerde om..
Mvg Stephan
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
Politieambtenaren zijn in het gehele land bevoegd en moeten zich onthouden van optreden buiten hun gebied van aanstelling. Maar als het noodzakelijk is om op te treden, mogen ze dat toch in het gehele land doen. Het is dus niet onrechtmatig dat politieambtenaren uit Hollands Midden op het grondgebied van Rotterdam-Rijnmond optreden, het hangt ervan af wat jij gedaan hebt.
(Sorry Leo, ik was een fractie later dan jij...)
(Sorry Leo, ik was een fractie later dan jij...)
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Ik reed op een prov weg en had geen gordel om, en kwam ze dus tegemoet rijden en een stukje verder zaten ze achter me met stop politie.. en ze wisten helemaal de weg nie want ze leiden me naar een bussluis toe en stopte daar.. haha.. we stonden nog geen 5 min en er kwamen paar bussen aan dus moesten we weer verplaatsen..
Gr Stephan
Gr Stephan
-
sunwave TS
- Infopolitie Gast
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
Maar ja, het eind van het liedje is dat je een bekeuring hebt gehad. Volgens mij volkomen rechtmatig en als je de gordel niet gebruikt hebt, ook nog terecht, lijkt me.Anonymous schreef:Ik reed op een prov weg en had geen gordel om, en kwam ze dus tegemoet rijden en een stukje verder zaten ze achter me met stop politie.. en ze wisten helemaal de weg nie want ze leiden me naar een bussluis toe en stopte daar.. haha.. we stonden nog geen 5 min en er kwamen paar bussen aan dus moesten we weer verplaatsen..
Gr Stephan
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
die bekeuring intresseert me niks, daar hoor je me ook nie over klagen.. toch?Beamer schreef:Maar ja, het eind van het liedje is dat je een bekeuring hebt gehad. Volgens mij volkomen rechtmatig en als je de gordel niet gebruikt hebt, ook nog terecht, lijkt me.Anonymous schreef:Ik reed op een prov weg en had geen gordel om, en kwam ze dus tegemoet rijden en een stukje verder zaten ze achter me met stop politie.. en ze wisten helemaal de weg nie want ze leiden me naar een bussluis toe en stopte daar.. haha.. we stonden nog geen 5 min en er kwamen paar bussen aan dus moesten we weer verplaatsen..
Gr Stephan
was alleen benieuwd naar me vraag..
Gr. Stephan
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast