"Vechthonden"

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
VWSTN TS
Infopolitie Gast

"Vechthonden"

Ongelezen bericht door VWSTN »

Volgende keer als er weer zo'n vraag komt, aangaande "vechthonden" etc, stuur ze maar door naar ons, krijgen ze precies uitgelegd wat wel en wat niet mag.

Om zo een teleurstelling te voorkomen, dat wanneer men "per ongeluk" een stamboomloze versie aanschaft en een agent tegenkomt die controleert op het stamboom en de hond vervolgens inbeslag neemt op grond van artikel 73 van het G.W.W. en RAD (Regeling Agressieve Dieren).
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Doggieman TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Doggieman »

De RAD is duidelijk voor mij. Maar wanneer iemand een vraag begint met: "Ik graag een "vechthond", dan gooit ze gelijk alle rassen ten grabbel. Vandaar mijn reactie op haar vraag. Is overigens een gesloten onderwerp, aangezien er een discussie kwam welke helemaal off-topic ging. Tevens zijn er een paar "antwoorden" door een moderator verwijdert en vervolgens in het archief geplaatst.

Doggieman 8)
VWSTN TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door VWSTN »

Maar gezien het feit dat het onderwerp weer erg aktief is in de media, is het wellicht handig dat men zich er goed van vergewist dat je altijd een Staffordshire Terrier MET FCI stamboom aanschaft.
paul3 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door paul3 »

Inderdaad een uiterst actueel onderwerp en ik wil het forumlid VWSTN daarom vriendelijke verzoeken om ook op dit forum een uitleg te willen geven :wink:
Gesloten