weekend opleiding
Moderator: Moderatorteam
-
Berry TS
- Infopolitie Gast
weekend opleiding
hoe ziet de week eruit van een politie opleiding, als je gewoon op school zit dus geen stage. gewoon van ma t/m vr en in t weekend vrij?
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Leer activiteiten,
alles begint met OR = orientatie, hier moet je ff kijken wat er behandeld gaat worden en kan je je erzelf wat in verdiepen
dan volgt de LA = Leeractiviteit, die tijd kan je benutten om een opdracht uit te werken
daarna volgt een EV = evaluatie, die tijd heb je om eventuele onduidelijkheden met de docent te bespreken,
alles begint met OR = orientatie, hier moet je ff kijken wat er behandeld gaat worden en kan je je erzelf wat in verdiepen
dan volgt de LA = Leeractiviteit, die tijd kan je benutten om een opdracht uit te werken
daarna volgt een EV = evaluatie, die tijd heb je om eventuele onduidelijkheden met de docent te bespreken,
Laatst gewijzigd door Guido op 07 mei 2005, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
ja lullig he!Roland schreef:Kom nou toch....Guidoweb5 schreef:Roland schreef:Als je je LA's gewoon benut, wel ja. Helemaal in het 1e kwartiel.Guidoweb5 schreef:naja vrij....
bij mij niet hoor
Dus jij zit elke dag van 8.00 uur tot 17:00 uur op school en moet toch nog in het weekend aan je opdrachten zitten??
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Niet lullig, wel heel apart. Ik heb heel andere ervaringen met exact dezelfde opleiding.Guidoweb5 schreef:ja lullig he!Roland schreef:Kom nou toch....Guidoweb5 schreef:Roland schreef:Als je je LA's gewoon benut, wel ja. Helemaal in het 1e kwartiel.Guidoweb5 schreef:naja vrij....
bij mij niet hoor
Dus jij zit elke dag van 8.00 uur tot 17:00 uur op school en moet toch nog in het weekend aan je opdrachten zitten??
-
sunwave TS
- Infopolitie Gast
-
Roland TS
- Infopolitie Gast