Maar toch nog even een hele kleine opmerking over Leo's 'verwarrende opmerking';
Op pagina 2 wordt al aangegeven (dit keer toevallig door mij) dat ook een diender verplicht is om z'n rijbewijs en de autopapieren bij zich te hebben.
Dat men hier 'moedwillig'(?) overheen leest, vervolgens iedereen zich mee laat slepen (en de discussie hierdoor een hele andere (verhitte) en ongewenste wending krijgt), mag iedereen zich inderdaad aantrekken.
De opmerking van Leo dat 'wij' om de 'hete brij' heendraaiden wil ik dus niet delen, maar ik moet hem wel gelijk geven dat iedereen(!) zich veel teveel heeft laten meeslepen...
Maar niets menselijks is ons allen kennelijk vreemd. Mijn persoonlijke conclusie is helaas dat er, zowel hier, thuis, als in de praktijk, niemand naar me luistert....
Maar eigenlijk heb ik meteen een vraagje (aan iedereen);
Wie kiest er eigenlijk bewust voor om z'n rijbewijs (en papieren) niet mee te nemen? En waarom niet? en daarbij, accepteer je dan ook 'probleemloos' een bon? Want ik schrijf er (ook vanwege de id-plicht) steeds meer voor en ik vraag me af hoe groot de 'acceptatie' is...