inspecteur
Moderator: Moderatorteam
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Re: inspecteur
U heeft gelijk. Dat bedoelde ik. En ik doelde niet op wie jij denkt dat ik doeldeWalterFRL schreef:modereren op een politieforum?Anne schreef:wat doet een inspecteur bij de politie?
Opm. thijeleo
Je bedoelt een forum over de politie. Klein nuanceverschil qua typen, maar wel een groot verschil met "politieforum".
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
In ieder korps zijn ook wel collega's te vinden die betaald worden in schaal 9 en gewoon als hoofdagent (incl rangonderscheiding) 'functioneren'...
Dat lijkt me wel wat...
Frans is daar ook een goed voorbeeld van...

Dat lijkt me wel wat...
Frans is daar ook een goed voorbeeld van...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
Dus jij wil wel de lusten, maar niet de lasten. (Hiermee bedoel ik niets ten nadele van Frans, om alle misverstanden te voorkomen...)zijlvaart67 schreef:In ieder korps zijn ook wel collega's te vinden die betaald worden in schaal 9 en gewoon als hoofdagent (incl rangonderscheiding) 'functioneren'...
Dat lijkt me wel wat...
Frans is daar ook een goed voorbeeld van...![]()
![]()
- zijlvaart67
- Geslacht:
-
Beamer TS
- Infopolitie Gast
Hmmmm, dan moet ik vaststellen dat jij toch een behoorlijk vertekend beeld van de werkelijkheid hebt.zijlvaart67 schreef:Beamer, aan de functie van inspecteur kleven haast geen lasten... die vindt je alleen maar bij de (hoofd)agenten... Die moeten hard werken...
Dit is dus voor harde werkers de ideale combinatie...![]()
![]()
-
Esmeralda TS
- Infopolitie Gast
Martin, ik heb een foutje gemaakt, blijkt dat vaderlief geen 25 jaar maar 40 jaar gediend heeft, hoor ik net. De beste man krijgt binnenkort ook zelfs nog een 'speldje'. Maar dat betekent dat je met 35 jaar ook al plannen kunt maken voor een tropisch eiland, een snel jacht of een cruise! Zo lang duurt dat dan niet meer. Sterkte dan met die laatste dienstjaren, hoor!Esmeralda schreef:Ik ben nu 35 jaar in dienst, maar mag niet meer vervroegd van mijn vrije tijd genieten, dus ik moet nog jaren dat gezeur aanhorenTheLightEd schreef:Da's waar! Mijn vader heeft 25 jaar in de dienst gezeten, de laatste jaren als inspecteur. Nu mag hij vervroegd van zijn vrije tijd genieten, dat komt natuurlijk door al dat gezeur (maar hij werd er dan ook wel voor betaald, je hebt helemaal gelijk Light Ed!)![]()
![]()
Groet,
Esmeralda