en mijn vraag was. zou ik er mee mogen rondrijden op Koniningendag?
Koninginnedag ..?
Moderator: Moderatorteam
-
Eds TS
- Infopolitie Gast
Koninginnedag ..?
ik heb een paar dagen gelden een minibike gehaalt..( zie foto )

-
Eds TS
- Infopolitie Gast
-
Eds TS
- Infopolitie Gast
-
Eds TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
moet je ff kijken of het een georganiseerd evenement is.Eds schreef:omdat ze allemaal gek doen op koniningendag, zeg maar op het plein rijden.
ben een keer in een plaatsje geweest waar ze met deze dingen scheurden jus for fun.
het MAG niet, want als dat pleintje onderdeelm is vanaf de openbare weg dan is het RVV en Wegenverkeerswet daar van toepassing.
en zoals al hierboven gezegd werd,
danmaggutniet.
en omdat ze dat "allemaal" doen, doet daar niets aan af
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Hie in Zeeland organiseren ze altijd in de zomer een Solex race. Dit jaar wilden ze ook een race houden voor minibike's zoals hierboven staat afgebeeld. Er zijn hier veel knutselaars die ze zelf maken.
Echter de race gaat niet door omdat de verzekering van de organisatie het niet verantwoord vindt om er mee te racen. Het racen zou alleen op asfalt circuit mogen.
Echter de race gaat niet door omdat de verzekering van de organisatie het niet verantwoord vindt om er mee te racen. Het racen zou alleen op asfalt circuit mogen.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Het lijkt mij dat dit ding gewoon verzekerd zou moeten zijn.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.