Art. 53 Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens: Slepen
Het is bestuurders van een motorvoertuig verboden een ander motorvoertuig te slepen, indien de afstand van de achterzijde van het trekkende voertuig tot de voorzijde van het gesleepte voertuig meer dan vijf meter bedraagt.
Meer is er niet over slepen beschreven. Het mag dus ook over de autosnelweg.
Art. 53 Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens: Slepen
Het is bestuurders van een motorvoertuig verboden een ander motorvoertuig te slepen, indien de afstand van de achterzijde van het trekkende voertuig tot de voorzijde van het gesleepte voertuig meer dan vijf meter bedraagt.
Meer is er niet over slepen beschreven. Het mag dus ook over de autosnelweg.
Swat is volgens mij in de war met onze oosterburen
En als je remt ligt je halve voorkant in puin omdat er bij veel auto's een plaat (spoiler achtig iets) achter zit die dan de druk op zou moeten vangen.
2cv schreef:En als je remt ligt je halve voorkant in puin omdat er bij veel auto's een plaat (spoiler achtig iets) achter zit die dan de druk op zou moeten vangen.
Bij jouw eend misschien wel. Maar ik rij sleep bijna dagelijks met zo'n stang. En ik heb daar nog nooit schade mee gereden.
Eh, nee, bij mijn Eend niet. Als je een Eend sleept met zo'n stan en je gaat over een hobbel, dan drukt de stang tegen het voorspatbord. Deze deuukt dan of wordt er af gerukt.
2cv schreef:Eh, nee, bij mijn Eend niet. Als je een Eend sleept met zo'n stan en je gaat over een hobbel, dan drukt de stang tegen het voorspatbord. Deze deuukt dan of wordt er af gerukt.
2cv schreef:Eh, nee, bij mijn Eend niet. Als je een Eend sleept met zo'n stan en je gaat over een hobbel, dan drukt de stang tegen het voorspatbord. Deze deuukt dan of wordt er af gerukt.
2cv schreef:En als je remt ligt je halve voorkant in puin omdat er bij veel auto's een plaat (spoiler achtig iets) achter zit die dan de druk op zou moeten vangen.