zorgverzekering
Moderator: Moderatorteam
-
danny0 TS
- Infopolitie Gast
zorgverzekering
als je bij de politie kom te werken krijgje dan een speciale politie zorg verzekering of hou je gewoon de zelfde ik heb agis. bedankt
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Bij de politie ben je verplicht verzekerd bij de DGVP (zie http://www.dgvp.nl)
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Doggieman TS
- Infopolitie Gast
Weet niet wat jij aantrekkelijker vind??? Als het aan minister Remkes ligt krijgt de politie gewoon het basispakket en de rest zelf bij betalen. Geen enkele andere zorgverzekeraar kan hier aan tippen. Dat gaat je minimaal €1000,- meer kosten op jaarbasisGuidoweb5 schreef:wat volgens mij alleen veranderd is dat het niet langer VERPLICHT is om via de DGVP te verzekerd te zijn.
Concurentie word aantrekkelijker gemaakt, dus je moet kunnen overstappen.
DGVP kan gewoon blijven bestaan.
Maar uiterlijk 1 november krijgen we er uitsluitsel over
Doggieman
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
Martijn TS
- Infopolitie Gast
Het idee voor een basisverzekering voor iedereen vind ik wel goed. Echter vind ik dat ze niet moeten klooien met beroepsgroepen waarin de risico's op gezondheidsklachten door werk hoog zijn, moeten rotzooien. Kennelijk begrijpen de heren in Den Haag niet goed wat deze risico's zijn.
Er is toch zo'n programma op NED 2 of 3 waarin "bazen" een dagje meedraaien met het gewone werkvolk. Ik stel voor dat we (Excellentie
)Remkes eens opgeven. Misschien dat ie dan een na gaat denken.
Er is toch zo'n programma op NED 2 of 3 waarin "bazen" een dagje meedraaien met het gewone werkvolk. Ik stel voor dat we (Excellentie
Laatst gewijzigd door Martijn op 23 apr 2005, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Hij mag met mij mee maar dan wel voor een maandje inclusief de nachten en de maatregelen!
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
ja dat weet ik duidelijk wel,Roland schreef:Je weet duidelijk niet wat we nu aan premie betalen.Guidoweb5 schreef:wat volgens mij alleen veranderd is dat het niet langer VERPLICHT is om via de DGVP te verzekerd te zijn.
ik bedoel dat met de hervorming van het zorgstelsel concurentie aantrekkelijker gemaakt moet worden.
Dus niet voor de politie want die zal er misschien inderdaad wel op achteruitgaan.
Ik zeg dat de politiek bedoeld dat dit beter is.
en toe gegeven, voor niet ambtenaren zal het misschien inderdaad goedkoper worden
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Zelfde antwoord als voor Roland.Doggieman schreef:Weet niet wat jij aantrekkelijker vind??? Als het aan minister Remkes ligt krijgt de politie gewoon het basispakket en de rest zelf bij betalen. Geen enkele andere zorgverzekeraar kan hier aan tippen. Dat gaat je minimaal €1000,- meer kosten op jaarbasisGuidoweb5 schreef:wat volgens mij alleen veranderd is dat het niet langer VERPLICHT is om via de DGVP te verzekerd te zijn.
DGVP kan gewoon blijven bestaan.
Maar uiterlijk 1 november krijgen we er uitsluitsel over
Doggieman
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
je had leraar moeten worden roland! kan je de hele dag mensen overhoren!
nominaal 22,- en het werknemers deel is 3,15% van je salaris.
Maar als je de moeite nam om mijn post eens te lezen dan kan je zien dat ik in de ALGEMENE zin zeg wat de veranderingen zijn die IEDEREEN in 2006 heeft.
Dat meldde ik even, en weet zelf ook wel dat ik er per januari waarschijnlijk op achteruit ga.
Vind dit wel raar, want iedereen die bij de politie werkt heeft een goede gezondheid, en sommige doktersbezoeken zullen wel de aanleiding geweest zijn van de werkzaamheden
nominaal 22,- en het werknemers deel is 3,15% van je salaris.
Maar als je de moeite nam om mijn post eens te lezen dan kan je zien dat ik in de ALGEMENE zin zeg wat de veranderingen zijn die IEDEREEN in 2006 heeft.
Dat meldde ik even, en weet zelf ook wel dat ik er per januari waarschijnlijk op achteruit ga.
Vind dit wel raar, want iedereen die bij de politie werkt heeft een goede gezondheid, en sommige doktersbezoeken zullen wel de aanleiding geweest zijn van de werkzaamheden