mistlichten
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Re: mistlichten
Geen idee. Het werd gevraagd.Verbeke M schreef:(die wil zeggen zware overtreding van 2de graad
-
Martin de Jong TS
- Infopolitie Gast
Mistlichten
Hallo,
Hoe zit het dan tegenwoordig met de nieuwe auto zoals bv de renault Modus. Als bij sommige types het lampje dimlicht stuk gaat dan gaan de mistlampen automatisch branden. Daar kan men dan niets aan doen.
Mvg Martin
Hoe zit het dan tegenwoordig met de nieuwe auto zoals bv de renault Modus. Als bij sommige types het lampje dimlicht stuk gaat dan gaan de mistlampen automatisch branden. Daar kan men dan niets aan doen.
Mvg Martin
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Meen je dat nou? Belachelijk!
Dat er, een waarschuwingslampje gaat branden, prima!
Maar dat de auto even gaat bepalen welke verlichting er wordt gevoerd, gaat er bij mij niet in, hoor! Dat laat ik eruit slopen! Meteen...!
Dat er, een waarschuwingslampje gaat branden, prima!
Maar dat de auto even gaat bepalen welke verlichting er wordt gevoerd, gaat er bij mij niet in, hoor! Dat laat ik eruit slopen! Meteen...!
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
Re: Mistlichten
Heel simpel, dan mag je dus niet verder rijden.....Martin de Jong schreef:Hallo,
Mvg Martin
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
uuh... ja, nee....
Wettelijk is voorgeschreven dat je een 'waarschuwingslampje' moet hebben voor mistlichten (zowel voor als achter) en daar voldoet de auto wel aan...
Alleen, als je koplamp kapotgaat, moet je dus even wachten totdat het 'mistig' wordt.... heel apart...
Wettelijk is voorgeschreven dat je een 'waarschuwingslampje' moet hebben voor mistlichten (zowel voor als achter) en daar voldoet de auto wel aan...
Alleen, als je koplamp kapotgaat, moet je dus even wachten totdat het 'mistig' wordt.... heel apart...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
Ik zou dat persoonlijk niet doen, maar wel de bestuurder even naar een tankstation 'dirigeren' om even een lampje te verwisselen... Want (zeker 's avonds) is het rijden met mistlampen bijzonder irritant...
Oh, wacht ff... zit nu pas goed te lezen...

Oh, wacht ff... zit nu pas goed te lezen...
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Maar Jan, dan heb je het over auto's die in het buitenland zijn gekocht. Deze Renault Modus koop je gewoon in Nederland bij de dealer.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij worden auto's gekeurd voor ze in Nederland verkocht mogen worden. En als de Nederlandse regels anders zijn dan in het land van productie dan is het aan de fabrikant om aan die eisen te voldoen.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij worden auto's gekeurd voor ze in Nederland verkocht mogen worden. En als de Nederlandse regels anders zijn dan in het land van productie dan is het aan de fabrikant om aan die eisen te voldoen.