Je hoort niet direct of je word aangenomen.
Tenminste, dat was bij mij niet het geval.
Wat de kleding betreft.
Als je bent aangenomen krijg je een uitnodiging om je kleding op te halen bij de divisie logistiek van het KLPD.
Daar pas je de kleren, en als ze passen neem je ze mee!
Ricardo, meldt je anders even aan op dit forum, dan kun je heel veel informatie vinden over de hele procedure en nog veel meer interessante onderwerpen.
Ik weet niet voor welk korps je hebt gesolliciteerd, maar ik kreeg de uitslag dezeflde dag nog telefonisch te horen. ( Drenthe )Het is dus per korps verschillend, maar maak je niet al te druk om het uitslag direct te horen of na een bepaalde tijd.Ik denk dat het verstandiger is, dat je meer aandacht aan de inhoud van dat gesprek schenkt.
In het onderdeel Stel uw vraag als gast staat bijna onderaan een topic met de titel: korpsgesprek / auteur: Jordy. Als je daar even klikt kun je wat punten lezen die foreverblue heeft neergezet over het korpsgesprek. Veel succes morgen.
In dat gesprek is het gewoon belangrijk jezelf te zijn. Wees duidelijk,concreet en probeer je toch enigzins te onderscheiden. Een vraag die je ongetwijfeld te horen zal krijgen"waarom bij de politie" of "waarom nou specifiek onze Korps". Beried je gewoon goed voor.
Onthoud: Goed voorgedaan, is half verkocht.