Veranderen proces-verbaal?
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Ok, Ok, ik leg me erbij neer. Ik win het toch niet van beedigde ambtenaren !!!!gvdbor schreef:dit forum is de service Bert. Dit wordt gerund door politiemensen in hun vrije tijd. Waar zie je zulke service nog meer?
Op het moment dat de gast zijn vraag ging stellen kon hij daaronder lezen:
Stel uw vraag als Gast
In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Deze zal, naar mogelijkheid, door de aanwezige leden worden beantwoord. Voordat u uw vraag stelt, kijk eerst even of deze al voorkomt in het archief. Na voldoende beantwoording kunt u het antwoord op uw vraag terug vinden in het archief.
de knipoog achter je bericht (heet WINK)
als TS even naar de Schatkist was gegaan:
http://81.4.68.197/forum/phpbb2/schatki ... .php?id=44
als TS even naar de Schatkist was gegaan:
http://81.4.68.197/forum/phpbb2/schatki ... .php?id=44
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
En ik ben bang dat je het ook niet gaat winnen van de burgers die al lange tijd op dit forum huizenBert schreef:Ok, Ok, ik leg me erbij neer. Ik win het toch niet van beedigde ambtenaren !!!!gvdbor schreef:dit forum is de service Bert. Dit wordt gerund door politiemensen in hun vrije tijd. Waar zie je zulke service nog meer?
Op het moment dat de gast zijn vraag ging stellen kon hij daaronder lezen:
Stel uw vraag als Gast
In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Deze zal, naar mogelijkheid, door de aanwezige leden worden beantwoord. Voordat u uw vraag stelt, kijk eerst even of deze al voorkomt in het archief. Na voldoende beantwoording kunt u het antwoord op uw vraag terug vinden in het archief.
-
k a TS
- Infopolitie Gast
hoe lang bestaat die regel dat een beschikking veranderd mag worden dan al?
toen ik een paar jaartjes geleden met mijn taxi werd staande gehouden en ik een boete kreeg omdat ik niet op eerste vordering mijn rijbewijs toonde (wel mijn chauffeurspas, waar mijn naam van werd overgenomen) had de betreffende agente mijn naam verkeerd gespeld, dit zag ik al op het gele bonnetje, ik heb hier nooit meer wat over gehoord. is dat dan "geluk"geweest?
toen ik een paar jaartjes geleden met mijn taxi werd staande gehouden en ik een boete kreeg omdat ik niet op eerste vordering mijn rijbewijs toonde (wel mijn chauffeurspas, waar mijn naam van werd overgenomen) had de betreffende agente mijn naam verkeerd gespeld, dit zag ik al op het gele bonnetje, ik heb hier nooit meer wat over gehoord. is dat dan "geluk"geweest?
-
k a TS
- Infopolitie Gast