Veranderen proces-verbaal?
Moderator: Moderatorteam
-
Niels TS
- Infopolitie Gast
Veranderen proces-verbaal?
Ik heb een korte maar simpele vraag:
Mag een agent een proces-verbaal wijzigen?
Mijn broer kreeg een boete voor foutparkeren, en op de bon stond een verkeerde datum. Een belletje naar het bureau "Ik was helemaal niet op die datum op die plek" leerde ons dat de agent in kwestie de datum al weer veranderd had.
Mag dit?
Mag een agent een proces-verbaal wijzigen?
Mijn broer kreeg een boete voor foutparkeren, en op de bon stond een verkeerde datum. Een belletje naar het bureau "Ik was helemaal niet op die datum op die plek" leerde ons dat de agent in kwestie de datum al weer veranderd had.
Mag dit?
-
andre TS
- Infopolitie Gast
Het was een korte maar simpele vraag, gevolgd door een kort antwoord.
@Bert. Deze vraag is hier al zo vaak gesteld dat het archief ermee vol staat.
Een gast die hier komt wordt in het openingsscherm geadviseerd om in de schatkist en of het archief te kijken of de vraag al niet eerder gesteld is.
vandaar dat we niet elke week opnieuw gaan uitwijden hoe het dan precies zit.
@Bert. Deze vraag is hier al zo vaak gesteld dat het archief ermee vol staat.
Een gast die hier komt wordt in het openingsscherm geadviseerd om in de schatkist en of het archief te kijken of de vraag al niet eerder gesteld is.
vandaar dat we niet elke week opnieuw gaan uitwijden hoe het dan precies zit.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
dit forum is de service Bert. Dit wordt gerund door politiemensen in hun vrije tijd. Waar zie je zulke service nog meer?
Op het moment dat de gast zijn vraag ging stellen kon hij daaronder lezen:
Stel uw vraag als Gast
In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Deze zal, naar mogelijkheid, door de aanwezige leden worden beantwoord. Voordat u uw vraag stelt, kijk eerst even of deze al voorkomt in het archief. Na voldoende beantwoording kunt u het antwoord op uw vraag terug vinden in het archief.
Op het moment dat de gast zijn vraag ging stellen kon hij daaronder lezen:
Stel uw vraag als Gast
In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Deze zal, naar mogelijkheid, door de aanwezige leden worden beantwoord. Voordat u uw vraag stelt, kijk eerst even of deze al voorkomt in het archief. Na voldoende beantwoording kunt u het antwoord op uw vraag terug vinden in het archief.