Registratie
Moderator: Moderatorteam
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Registratie
Ik heb mij afgelopen zaterdag geregistreert op dit forum. Mijn account moet geactiveert worden door de beheerder. Helaas is dit nog niet gedaan. Is daar een reden voor, of hebben jullie het gewoon erg druk ?
De accounts worden dagelijks bijgewerkt, in ieder geval zo vaak mogelijk. Als je niets hebt teruggehoord betekent hwet dus dat je email-adres verkeerd was, je krijgt namelijk ten alle tijden berticht of je account is geactiveerd of afgewezen.
Ik heb zaterdag wel een @hotmall aanmelding gezien...en die bestaat ook niet...... Overigens, hotmail account worden zowieso afgewezen.....
Ik heb zaterdag wel een @hotmall aanmelding gezien...en die bestaat ook niet...... Overigens, hotmail account worden zowieso afgewezen.....
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
Of Bert mailt mij even met gegevens (zoals zijn email-adres en inlognaam)
Dan kijk ik wat en hoe....
Dan kijk ik wat en hoe....
Laatst gewijzigd door Frans op 18 apr 2005, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
Een nieuwe alias gaat dus niet aangezien er op e-mail adres gecontroleert wordt. En een extra account aanmaken vind ik een beetje onzinnig. Ik heb me gewoon legaal aangemeld zoals gevraagd. Dan moet het toch gewoon werken ? En anders meld ik me gewoon niet aan. Jammer maar helaas. Het kan allemaal zo simpel.WalterFRL schreef:maak een nieuwe alias of meld je aan bij gratis accountje van wanadoo of versatel.
-
Bert TS
- Infopolitie Gast
-
Bert TS
- Infopolitie Gast