Ik weet niet waar je die auto bent tegengekomen maar het zou ook zomaar een auto van de strandwacht kunnen zijn. Die willen ook nog wel eens striping en zwaailicht voeren.
Voorts ben ik van mening dat er een einde moet komen aan de figuur Zwarte Piet.
Botje schreef:Ik weet niet waar je die auto bent tegengekomen maar het zou ook zomaar een auto van de strandwacht kunnen zijn. Die willen ook nog wel eens striping en zwaailicht voeren.
In rosmalen...... Daar zijn wel duinen in de buurt, maar geen strand.....
MarcH schreef:Misschien is het de auto die k a bedoelde?
Als ik het goer dheb bedoelde K A de gewone surveillance auto (wit) maar dan zonder oranje striping....dat wordt gedaan om de reden die Beamer al noemde.....
Beamer schreef:Ja, dat kan een auto van de EOD zijn, maar de BBe van de mariniers hebben ook van dat soort vreemdsoortige voertuigen in gebruik.
EOD rijdt tegenwoordig in een auto die lijkt op een ambulance, behalve dan dat er geen ramen inzitten. Dat leidde hier al eens tot verwarring. Motorrijder zou em oppikken en liet em gaan omdat ie dacht dat het een ambu was.
Ik denk dat we er zo niet uit komen.....Mocht ik ooit ene foto of zo tegenkomen, of hem zelfs nog eens zien rijden dan zal ik voor de aardigheid nog wle laten weten waar ie van was......
Ik weet dat er in de gemeente Ede twee Subaru Forresters (spelling ), kleur groen rondrijden, met stopbord en blauwe lampen, bemand door de afdeling Toezicht van de gemeente.
Zij zijn wel bevoegd voor de hele WVW.
Ik heb even naar die subaru gekeken en die zou het inderdaad best eens kunnen zijn, alleen is dan de achterste helft van de auto dicht uitgevoerd dus.....
Weet je ook of ze de gewone politiestriping hebben maar in plaats van oranje dus lichtgrijs ???
..::Frans::.. schreef:EOD was het zeker niet beamer, want het legergroen ken ik. Het was meer een soort "boswachter-metallic-groen" zoals je ze ook gewoon in de showroom koopt......
Opvallend was dus het half oranje/half blauwe zwaailicht op het dak emt in het midden een rood licht.......daarom viel ie in de eerste instantie ook op.....