Twee weken geleden zat ik lekker aan de Babi pang speciaal toen er een beroving was twee straten verderop. Rennen met net eten in je maag is niet lekker...
Roland schreef:Ook zoiets, op het toilet zitten als er een prio 1 of 2 melding binnenkomt op de DHV. En dan midden in de 'procedure' zitten he?
Voor alle duidelijkheid, ik heb het nog niet meegemaakt.
Draai het eens om. Je bent bij een schietpartij aanwezig en je bent ontzettend aan de rees. Knap lastig
Dan heb je echt een probleem.....maar ik denk dat hier niet alleen dienders last van hebben hoor, je zal maar in een auto zitten en er is geen toilet in de buurt, kortom ....
Je kan er niet eens uit.....
Je bent overgelaten aan die taxi die je ergens naar toe brengt....en dan zit het verkeer je ook nog tegen
Maar ik heb weleens een motordiender naar zo'n mobiele plee zien lopen, die bijna op z'n kant gegooid werd nadat hij zichzelf ongeveer 45 seconden had opgesloten....
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
zijlvaart67 schreef:Nee, da's waar...
Ik hoor liever andere dingen...
Maar ik heb weleens een motordiender naar zo'n mobiele plee zien lopen, die bijna op z'n kant gegooid werd nadat hij zichzelf ongeveer 45 seconden had opgesloten....
Hm bijna...erg lastig voor hem!
Ik hoop voor m dat hij zijn 'ei' kwijtgeraakt is
Ik zou hem gewoon met Dixie en al ophijsen met een mobiele kraan en dumpen op de middenstip van een vol stadion
Hm bijna...erg lastig voor hem!
Ik hoop voor m dat hij zijn 'ei' kwijtgeraakt is
Ik zou hem gewoon met Dixie en al ophijsen met een mobiele kraan en dumpen op de middenstip van een vol stadion