Maar de Milkshake daarna smaakte toch wel goed, al moest ik er wat langer op wachten....
Eten?
Moderator: Moderatorteam
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
-
rfo00457 TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Roland TS
- Infopolitie Gast
Het kan zomaar gebeuren dat je pas uren later dan "normaal" kan eten. Natuurlijk kan dat lastig zijn, vooral als je net aan de maaltijd zit, maar dat weet je van tevoren, voor je gaat solliciteren.Anonymous schreef:Hoe doe je dat wanneer je een ronde gaat rijden? Je weet nooit wat je meemaakt en waneer je weer pauze hebt. Neem je dan brood mee in de auto? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je op een gegeven moment honger hebt, en dan een melding krijgt van een ongeval. Hier ben je zo weer een half uur mee bezig. En wanneer je erge honger hebt kan dit lastig zijn.
Zorg er gewoon voor dat je altijd iets bij je hebt, een Liga evergreen, notenbar of weet ik veel wat. Ik heb persoonlijk een hekel aan opmerkingen als:"Honger hebben ze alleen in Afrika", maar erge honger hebben zul je niet zo heel snel hebben, lijkt me.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Als je wordt weggeroepen voor een pittig incident zijn je gedachten toch even niet bij eten.
Bij sommige incidenten is de eetlust trouwens ook nog wel eens rap verdwenen
Bij sommige incidenten is de eetlust trouwens ook nog wel eens rap verdwenen
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Wij hebben pas ook een patatje langs de kant van de weg staan eten in afwachting op de VHD ( Verzekeraars Hulp Dienst).
Dat was een van die dagen dat het onwijs aan het sneeuwen was. Vanaf 15.00 oor was het al raak en ik moet zeggen dat ik omstreeks 21.00 uur ook wel wat honger kreeg.
( Wel netjes uit het zicht hoor
)
Dat was een van die dagen dat het onwijs aan het sneeuwen was. Vanaf 15.00 oor was het al raak en ik moet zeggen dat ik omstreeks 21.00 uur ook wel wat honger kreeg.
( Wel netjes uit het zicht hoor
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl