Eten?
Moderator: Moderatorteam
-
Doggieman TS
- Infopolitie Gast
Re: Eten?
Ik heb tijdens mijn reguliere diensten nog nooit een gratis maaltijd gekregen, hiervoor moet je gewoon betalen, dan wel zelf meenemen naar het bureau.Anonymous schreef:De lunche pauzes en avondpauzes kun je op het bureau eten.
Zijn die maaltijden gratis voor personeel?
Of moet je daar voor betalen. Zijn er dan veel agenten die eten van huis mee nemen. Of is het eten daar heel goedkoop?
Behalve bij grootschalig optreden is voorzien in de voeding.
Doggieman
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
Hoe doe je dat wanneer je een ronde gaat rijden? Je weet nooit wat je meemaakt en waneer je weer pauze hebt. Neem je dan brood mee in de auto? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je op een gegeven moment honger hebt, en dan een melding krijgt van een ongeval. Hier ben je zo weer een half uur mee bezig. En wanneer je erge honger hebt kan dit lastig zijn.
-
PJ TS
- Infopolitie Gast
Soms drie keer je macaroni of ander prakje opwarmen.Anonymous schreef:Hoe doe je dat wanneer je een ronde gaat rijden? Je weet nooit wat je meemaakt en waneer je weer pauze hebt. Neem je dan brood mee in de auto? Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je op een gegeven moment honger hebt, en dan een melding krijgt van een ongeval. Hier ben je zo weer een half uur mee bezig. En wanneer je erge honger hebt kan dit lastig zijn.
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
-
Bouwe1 TS
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Je was gewaarschuwd dat het zo wel eens zou kunnen aflopen!Bouwe1 schreef:Ja, hoor.
Doe jij maar lekker OGS in de rij bj de Mac.
Mocht je toevallig achter mij staan, is er een grote kans dat mijn motortje ineens een teveel aan slaolie binnen heeft gekregen en niet meer verder wil
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak
drive safe4safety
-
Bouwe1 TS
- Infopolitie Gast
- rich
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Pauze's? Die zijn zeldzaam.....
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
-
Kaat TS
- Infopolitie Gast