Ik heb een vraagje, ik woon op een studentencomplex en heb standaard een internetverbinding via de verhuurder. Deze ISP levert geen emailadressen. Nu maak ik gebruik (naar alle tevredenheid overigens) van gmail dus het wordt vrij lastig om me te registreren. Ben vast niet de eerste met dit probleem, hoe is dit op te lossen?
Ik ben net gestart met de sollicitatie procedure bij Gelderland-Zuid (niveau 4). Op 19 mei heb ik de informatieavond. Vanwege het grote aantal aanmelding zijn er 2 avonden in mei, dus eventuele andere personen die op het moment solliciteren, schrijf deze datum nog niet in je agenda...
Mijn emailadres is micheere@gmail.com.
Mvg
Michael Heere
Registratie
Moderator: Moderatorteam
Er is geen andere mogelijkheid. Hoe vreemd dit ook klinkt, we (leo en ondergetekende) hebben deze beslissing MOETEN nemen. Het is ook de enige eis die we stellen, een niet-anoniem email-adres.
Mocht een ander lid je kennen en ervoor instaan heb ik er geen problemen mee. Misschien kun je een email-adres van een ander lenen, allemaal mogelijkheden.....
Maar zoals gezegd, helaas GEEN anonieme...en da's inderdaad erg jammer voor de "goeden"....
Mocht een ander lid je kennen en ervoor instaan heb ik er geen problemen mee. Misschien kun je een email-adres van een ander lenen, allemaal mogelijkheden.....
Maar zoals gezegd, helaas GEEN anonieme...en da's inderdaad erg jammer voor de "goeden"....
Op http://www.versatel.nl kun je een account aanmaken.
Versatel is van zonnet.
Je hoeft hiervoor geen internetaansluiting te hebben van zonnet, voor zover ik weet.
Versatel is van zonnet.
Je hoeft hiervoor geen internetaansluiting te hebben van zonnet, voor zover ik weet.
-
micheere TS
- Infopolitie Gast