Leren Politiejas

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

ADSPIRANT TS
Infopolitie Gast

Leren Politiejas

Ongelezen bericht door ADSPIRANT »

Hallo mensen,

Sinds een maand of vier ben ik adspirant van politie.En ik had net de pech dat ik de welbekende leren politiejas niet meer verstrekt kreeg.En er is ook heel erg moeilijk aan te komen tweedehands.Heeft iemand er een of weet je mischien iemand die m tegen een kleine vergoeding wilt afstaan? reageer dan aub!!! Want ze hebben 't wel over de uitstraling van t politie uniform...maar dan moet je natuurlijk niet 't geen wat WEL uitstraling heeft gaan afschaffen!!

Ik hoop snel iets van iemand te horen. 8)
rich
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Dus als het in de zomer 35 graden is en je jas ligt aan het bureau en jioj loopt heerlijk in de korte mouwen op straat dan heb je dus geen uitstraling? ;)

Ik denk dat de kans groter is als je even een reactie zet op het landelijk prikboard.
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Roberto TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roberto »

De welbekende lederen jas geeft men inderdaad niet meer uit.

De manier om er aan te komen is op het vinkentouw liggen als je weet dat een collega vertrekt naar een ander onderdeel binnen de Politie of de Politie verlaat, dan zeg je tegen die bepaalde collega die zijn spullen allemaal weggeeft, ik wil die lederen jas wel van je.

Op het moment dat jij zo'n jas hebt kun je deze bij de Dienst Logistiek ( KLPD ) omruilen voor een nieuwe lederen jas.
Mohaa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Mohaa »

Wat natuurlijk ook kan is wachten tot je, je eertse kleding budget heb en koop/betsel er dan 1.
Guido TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Guido »

Mohaa schreef:Wat natuurlijk ook kan is wachten tot je, je eertse kleding budget heb en koop/betsel er dan 1.
en dat kan dus niet meer :)
Thijs TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Thijs »

Ik denk dat het niet de bedoeling zal zijn dat je toch aan een leren jas probeert te komen. Hij zal niet voor niks niet meer verstrekt worden toch?
Kale TS
Infopolitie Gast

Re: Leren Politiejas

Ongelezen bericht door Kale »

ADSPIRANT schreef:.Heeft iemand er een of weet je mischien iemand die m tegen een kleine vergoeding wilt afstaan? reageer dan aub!!!

Ik hoop snel iets van iemand te horen. 8)
Als een diender of een derde, de leren jas verkoopt en jij koopt hem dan maak jij je schuldig aan heling. De jas is en blijft namelijk eigendom van het korps. Het is maar dat je het weet indien je er straks een aangeboden krijgt van wie dan ook.

groetjes Kale :wink:
milo TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door milo »

Roberto schreef:De welbekende lederen jas geeft men inderdaad niet meer uit.

De manier om er aan te komen is op het vinkentouw liggen als je weet dat een collega vertrekt naar een ander onderdeel binnen de Politie of de Politie verlaat, dan zeg je tegen die bepaalde collega die zijn spullen allemaal weggeeft, ik wil die lederen jas wel van je.

Op het moment dat jij zo'n jas hebt kun je deze bij de Dienst Logistiek ( KLPD ) omruilen voor een nieuwe lederen jas.
sinds waneer kan je een leren jas omruilen die je officieel helemaal nooit hebt gehad??heb je er soms ervaring mee, en zoja mail me ff.Ik kan namelijk wel een leren jas krijgen maar die is veel te groot!!.
milo TS
Infopolitie Gast

Thijs schreef:Ik denk dat het niet de bedoeling zal zijn dat je toch aan een leren jas probeert te komen. Hij zal niet voor niks niet meer verstrekt worden toch?
Dat komt gewoon door die nieuwe kleding lijn..Is wel ideaal om te dragen en sommigen zweren erbij!!!
Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:?
Laatst gewijzigd door Gast op 09 apr 2005, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
sunwave TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door sunwave »

Dat omruilen bij logistiek van de leren jas zal nog vies tegenvallen. Bij logistiek is bekend wat jij als nieuwe aspirant aan kleding bezit. Hier staat dus geen jas tussen. Knap hoe je 'm dan krijgt omgeruild van iets wat je niet hebt ;)
milo TS
Infopolitie Gast

sunwave schreef:Dat omruilen bij logistiek van de leren jas zal nog vies tegenvallen. Bij logistiek is bekend wat jij als nieuwe aspirant aan kleding bezit. Hier staat dus geen jas tussen. Knap hoe je 'm dan krijgt omgeruild van iets wat je niet hebt ;)
misschien een oudere agent t laten omruilen die wel recht heeft op een nieuwe jas??
dwerg TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door dwerg »

Ik ben van mening dat je beter kan stoppen met het zoeken naar de bewuste jas.

Jij zelf bent de uitstraling en niet die jas!
Je bent door een strenge keuring gekomen laat dit dan ook zien en straal het uit.Al zetten ze je in je onderbroek op straat.
Je staat aan het begin van iets nieuws samen met andere collega's, probeer er dan niet uit te springen met iets dat je mede studenten niet hebben.
Blijf bijelkaar en onderga gewoon de nieuwe kledinglijn.
Op straat spreekt men de agent aan en kijkt men echt niet of zijn jas van leder of nylon is.
En het is al eerder opgemerkt bij verkoop van en aan collega's is het heling.
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Blijft het feit staan dat de lederen jas veel geschikter is voor het politiewerk, dan de stoffen versie...

Veel beter regenbestendig, veel beter vandalismebestendig, brandwerend, veel warmer, etc etc...

Puur vanwege het imago (leer zou agressief staan) is de jas uit het kledingpakket gehaald...

Het is maar waar je je prioriteiten legt... Of liever... nu zie je weer duidelijk dat ook de politie door de politiek geregeerd wordt... :?

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gast TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

:?
Laatst gewijzigd door Gast op 09 apr 2005, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten