WalterFRL schreef:wie schiet er nou met een luchtbuks als hobby?
dan moet je wel een heel saai leven hebben.....
hehe haha hehe
luchtbuks
Moderator: Moderatorteam
-
Ed TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Ed TS
- Infopolitie Gast
Guidoweb5 schreef:Was als grapje bedoeld tussen 2 collega'sAnonymous schreef:WalterFRL schreef:wie schiet er nou met een luchtbuks als hobby?
dan moet je wel een heel saai leven hebben.....
hehe haha heheVoor dat je dit schrijft, zou je eens moeten kijken op de site van de KNSA.
ze zijn allebei gek op schieten
-
Wess TS
- Infopolitie Gast
Mijn ouders woonden vroeger buiten de stad, grote tuin, naast boerderij etc.....
Toen ik nog een kleine Wess was had ik ook een luchtbuks (m'n eerste toen ik 11 jaar oud was, 4,5 mm Gamo!!
) Later een diana 34 met zware veer, ook 4,5 mm
. En denk je dat er mussen, spreeuwen, kraaien en eksters veilig waren...??!
Het was heel normaal om de spreeuwen uit de peren bomen en de bessen struiken te schieten. Buurman deed vrolijk mee met zin eigen 4,5 mm kanon!! Nu zal eea volgens de wet wel verboden zijn (geweest), maar ik denk dat dit nu nog genoeg gebeurd. Zeker op het platte land. Zal wel met mentaliteit te maken hebben.
Toen ik nog een kleine Wess was had ik ook een luchtbuks (m'n eerste toen ik 11 jaar oud was, 4,5 mm Gamo!!
Het was heel normaal om de spreeuwen uit de peren bomen en de bessen struiken te schieten. Buurman deed vrolijk mee met zin eigen 4,5 mm kanon!! Nu zal eea volgens de wet wel verboden zijn (geweest), maar ik denk dat dit nu nog genoeg gebeurd. Zeker op het platte land. Zal wel met mentaliteit te maken hebben.
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
Mohaa TS
- Infopolitie Gast
-
tinus TS
- Infopolitie Gast
Re: luchtbuks
geert jan schreef:ik heb een vraagje waar kun je de lood kogeltjes 4.5 mm nog aan komen
m.v.g. geert jan
http://www.target-master.nl