jeugd

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Nina_dl TS
Infopolitie Gast

jeugd

Ongelezen bericht door Nina_dl »

Ik woon sinds kort op mezelf in een appartementje boven een aantal winkeltjes, het bevalt heel goed, maar er is een ding: we hebben beneden(bij de winkels) de laatste tijd last van jongeren die luidruchtig zijn, vuilnis uit de vuilnisbakken gooien en blowen. Wanneer we vragen of ze ergens anders willen staan lachen ze ons uit en blijven ze gewoon staan. een van hen heeft vaak een mes op zak. Hierdoor ben ik best bang om over straat te gaan 'savonds, wanneer mijn vriend niet thuis is. Wanneer er goed met ze te praten is zou ik dit geen probleem vinden, maar dat is dus niet het geval..

Nu ben ik benieuwd of het nut heeft om de politie in te schakelen. Ik heb het bij mijn ouders al eens eerder meegemaakt en toen werd er niets aan gedaan. :oops:
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Zie de schatkist
RaSa TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door RaSa »

Ondanks dat een soorgelijke probleem wellicht eerder is behandeld toch nog even kort het volgende:

Het is altijd verstandig om naar een politiebureau te gaan en daar de stituatie voor te leggen. Elke gemeente heeft een A.P.V. ( algemeen plaatselijke verordening ),in Hoogeveen bijvoorbeeld staat in het A.P.V. dat soft-drugs niet in het openbaar mag worden gebruikt. Wat dus belangrijk is, vertellen dat er geblowd wordt, de tijdstippen wanneer de overlast + het signalement van diegene die het mes bij zich heeft noteren,en met al deze informatie naar het politiebureau gaan. Wie niet waagt, die niet wint.

Veel succes,
Gesloten