snelheidsovertreding met auto van de zaak
Moderator: Moderatorteam
-
PatrickVolvo TS
- Infopolitie Gast
snelheidsovertreding met auto van de zaak
Vraagje: Er is met een auto van de zaak een snelheidsovertreding begaan van 70 km per uur.
Wij kunnen echter niet achterhalen wie de bestuurder destijds was.
(Is reeds 1,5 jaar geleden!)
Wat zal de officier van justitie dan gaan eisen?
Normaal is boete + rijontzegging?
M.v.g.
Patrick
Wij kunnen echter niet achterhalen wie de bestuurder destijds was.
(Is reeds 1,5 jaar geleden!)
Wat zal de officier van justitie dan gaan eisen?
Normaal is boete + rijontzegging?
M.v.g.
Patrick
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
Rijontzegging kan alleen wanneer je daadwerkelijk staande gehouden wordt. Je moet dus zijn aangesproken door een collega. Als er geflitst wordt (en dat is dus nu het geval) zal de boete gewoon naar de tenaamgestelde van het voertuig gaan. Dat is in dit geval dus het bedrijf zelf. Die zal een boete eventueel moeten verhalen op de betsuurder van het voertuig op dat moment.....
Ik kan je zeggen dat deze boete best hoog zal zijn. Dus toch nog eens goed op zoek gaan naar de bestuurder.
Ik kan je zeggen dat deze boete best hoog zal zijn. Dus toch nog eens goed op zoek gaan naar de bestuurder.
-
Roberto TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Even een kleine aanvulling. Een 'rijontzegging' kan wel tegen de bestuurder uitgesproken worden. Deze termijn is max 2 jaar.
Tinus bedoelt waarschijnlijk dat het rijbewijs, bij niet staandehouden, niet meer door de politie ingevorderd kan worden...
Tinus bedoelt waarschijnlijk dat het rijbewijs, bij niet staandehouden, niet meer door de politie ingevorderd kan worden...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
-
Bouwe1 TS
- Infopolitie Gast
-
Bouwe1 TS
- Infopolitie Gast
Pas ik gewoon de tekst aan...::Frans::.. schreef:Nee hoor, Koen is mijn vriend, maar volgens mij zit het fout tussen Kmar en KLPD.....
Proef ik een heel klein beetje haat en nijd tussen
de Regio en de KMAR
de Regio en het KLPD
de KMAR en de KLPD
Bovenstaande relaties kunnen ook andersom bekeken worden.
- zijlvaart67
- Geslacht:
Op de werkvloer loopt het altijd wel, ook met Frans..... We hebben elkaar vaak genoeg nodig en zolang er nog boeven genoeg zijn, valt er immers ook niets te 'ruzieen'...
Overigens hoor ik steeds sterkere geruchten dat de KMAR opgaat in het klpd, dus Rai moet ik ook een beetje te vriend houden...
Overigens hoor ik steeds sterkere geruchten dat de KMAR opgaat in het klpd, dus Rai moet ik ook een beetje te vriend houden...
Laatst gewijzigd door zijlvaart67 op 05 apr 2005, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- rai
- Geslacht:
Ik weet niet hoe sterk die geruchten bij jullie zijn, maar ik denk er zo het mijne van.zijlvaart67 schreef:Overigens hoor ik steeds sterkere geruchten dat de KMAR opgaat in het klpd, dus Rai moet ik ook een beetje te vriend houden...
Jouw ouwe korpschef is niet voor niets overgestapt, en dan niet voor het geld, want dat zal elkaar niet echt ontlopen.