bekeuring krijgen hoe moet je bewijzen dat het niet zo is ?
Moderator: Moderatorteam
-
rightone TS
- Infopolitie Gast
bekeuring krijgen hoe moet je bewijzen dat het niet zo is ?
Hallo mensen,
vandaag kreeg ik van de cjib een beschikking binnen dat ik op 21 maart door het rode licht gereden zou hebben terwijl ik 100% zeker weet dat het niet zo is en ik ben nog nooit in me leven door rood licht gereden met de auto hoe moet ik nu in vredesnaam bewijzen dat ik het niet gedaan heb er staat ook niet door wie het opgemerkt is alleen door basisteam in velsen wie kan me informatie geven of helpen want als ik wel door het rode licht gereden zou hebben dan weet ik dat ik fout geweest ben maar dat is niet zo alleen zou ik dus niet weten hoe ik het moet aantonen dat het niet zo is wat er beweerd wordt?
met vriendelijke groet,
mk van der galien
ijmuiden
vandaag kreeg ik van de cjib een beschikking binnen dat ik op 21 maart door het rode licht gereden zou hebben terwijl ik 100% zeker weet dat het niet zo is en ik ben nog nooit in me leven door rood licht gereden met de auto hoe moet ik nu in vredesnaam bewijzen dat ik het niet gedaan heb er staat ook niet door wie het opgemerkt is alleen door basisteam in velsen wie kan me informatie geven of helpen want als ik wel door het rode licht gereden zou hebben dan weet ik dat ik fout geweest ben maar dat is niet zo alleen zou ik dus niet weten hoe ik het moet aantonen dat het niet zo is wat er beweerd wordt?
met vriendelijke groet,
mk van der galien
ijmuiden
-
rightone TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
rightone TS
- Infopolitie Gast
toch vind ik het raar dat er niet de naam bijstaat van diegene die het geconstateerd heeft en dan zou het iemand geweest moeten zijn in geheime auto want zag geen politie en er was ook volgens mij geen auto die net achter me reed of wat dan ook.....raar allemaal ik dien bezwaar in en dan merk ik het wel maar het zou raar zijn als de politie zo hun begrotingen moeten halen door zulke bekeuringen uit te gaan schrijven
-
rightone TS
- Infopolitie Gast
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
Het is heel normaal om uit te gaan van een bepaald aantal bekeuringen per jaar. Bovendien; de politie constateert alleen maar, de burger voert uit. Kortom; als je niet te hard rijdt krijg je geen bekeuring en als je niet door rood rijdt kun je een keer extra uit eten. Maar het kan niet zo zijn dat de politie aangekeken wordt op de boetes die uitgeschreven worden want daar is de burger toch echt zelf verantwoordelijk voor.rightone schreef:toch vind ik het raar dat er niet de naam bijstaat van diegene die het geconstateerd heeft en dan zou het iemand geweest moeten zijn in geheime auto want zag geen politie en er was ook volgens mij geen auto die net achter me reed of wat dan ook.....raar allemaal ik dien bezwaar in en dan merk ik het wel maar het zou raar zijn als de politie zo hun begrotingen moeten halen door zulke bekeuringen uit te gaan schrijven
-
rightone TS
- Infopolitie Gast
ja dat is allemaal leuk en aardig gezegd als ik echt door het rode licht gereden heb dan ga ik echt niet zo'n vraag stellen want een tijd geleden heb ik te hard gereden 77 waar je 70km mocht dat wist ik dus dan zijn de consequenties ook voor mij en de boete ook maar wat er nu gebeurd is vind ik wel raar ga/moet nu afwachten wat er met het beroep gebeurd.
-
foreverblue TS
- Infopolitie Gast
-
rightone TS
- Infopolitie Gast