En het zonnetje schijnt. Dus je hebt prima weer om even lekker te gaan motorrijden. Werk zegvdbor schreef:jij ook al. Ik ga het motorpak ook aantrekken.
Insluiting
Moderator: Moderatorteam
-
andre TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Wat ik me er van kan herinneren is dat het midden in een winkel 'tentoonstellen' van een vd inderdaad niet mocht.
Hier tegenover stond een zaak op de beverwijkse meubelboulevard waar een winkelier een aparte en afgeschermde cel had gebouwd in het magazijn...en dat werd wel goedgekeurd...
Hier tegenover stond een zaak op de beverwijkse meubelboulevard waar een winkelier een aparte en afgeschermde cel had gebouwd in het magazijn...en dat werd wel goedgekeurd...
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
volgens mij moet de verdachte onverwijld overdragen aan de politie. Er staat nergens dat een burger bevoegd is om de verdachte over te brengen naar een plaats anders dan de plek van aanhouding in afwachting van de komst van de politie..
tenzij hij natuurlijk zelf graag buiten het zicht van het andere winkelende publiek gehaald wil worden.
Als hij dat niet wil en hij dus met geweld (dus na de aanhouding) mee genomen wordt lijkt mij dit dus 284
tenzij hij natuurlijk zelf graag buiten het zicht van het andere winkelende publiek gehaald wil worden.
Als hij dat niet wil en hij dus met geweld (dus na de aanhouding) mee genomen wordt lijkt mij dit dus 284
- rai
- Geslacht:
Er staat toch ook niet bij dat hij overgebracht wordt, en het begrip "onverwijld overdragen" is een ruim begrip, als het 15 minuten duurt (door wat voor reden ook) is het ook onverwijld.
En de plek van aanhouding is vaak in de winkel dus wordt hij daar toch vastgehouden, alleen op een andere locatie in de winkel.
En de plek van aanhouding is vaak in de winkel dus wordt hij daar toch vastgehouden, alleen op een andere locatie in de winkel.
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Als zo'n verdachte aangehouden is en je blijft bij hem zodat je hij niet kan vluchten hoe wil je hem dan naar een andere kamer brengen zonder dat hij mee werkt...Rai schreef:Er staat toch ook niet bij dat hij overgebracht wordt, en het begrip "onverwijld overdragen" is een ruim begrip, als het 15 minuten duurt (door wat voor reden ook) is het ook onverwijld.
dan zal er toch geweld of op zijn minst dwang gebruikt moeten worden...