Het is niet voor niks dat de verzekeringsmaatschappijen die regels stellen. De vervuiler betaalt zullen we maar zeggen. De grootste schades/letselgevallen zitten in de groep 18-25 jr. Logisch dus dat zij dan meer betalen.k a schreef:waarom ik de regel van 23 jaar belachelijk vind: ik rij (zonder te liegen) altijd verantwoord en hou me aan de snelheid, mijn broer daarentegen is 27 en rijdt in zo'n mercedes 2.3 16v, hij rijdt echt als een gek, b.v. 140 door de bebouwde kom, hij betaalt een kwart van het bedrag dat ik betaal aan verzekering voor onze mazda 323 1.5.
golf 3 rijden als ik mijn rijbewijs heb
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Venzent schreef:??? Waar maak jij uit op dat hij geen rijbewijs heeft????DaV schreef:Vreemde uitspraak voor iemand die zijn rijbewijs nog niet heeft.ik rij (zonder te liegen),altijd verantwoord en hou me aan de snelheid
als ik mijn rijbewijs heb zal ik niet zo roekeloos rijden als die katerorie van die leeftijd zal ik gewoon dan de regels houden.
een mooi model
-
- Infopolitie Gast
DaV,
Je haalt twee gasten door elkaar: de topicstarter vi (zonder rijbewijs) en een andere gast k a (met rijbewijs)
Je haalt twee gasten door elkaar: de topicstarter vi (zonder rijbewijs) en een andere gast k a (met rijbewijs)
Gast k a schreef:ik rij (zonder te liegen) altijd verantwoord en hou me aan de snelheid
Gast vi schreef:als ik 20 jaar bent mag je dan. volkswagen golf type 3 Gti of vr6 rijden.
als ik mijn rijbewijs heb zal ik niet zo roekeloos rijden als die katerorie van die leeftijd zal ik gewoon dan de regels houden.
een mooi model
-
- Infopolitie Gast
Ok, sorry mijn excusses hiervoor.martine schreef:DaV,
Gast k a schreef:ik rij (zonder te liegen) altijd verantwoord en hou me aan de snelheidGast vi schreef:als ik 20 jaar bent mag je dan. volkswagen golf type 3 Gti of vr6 rijden.
een mooi model
-
- Infopolitie Gast
De goede lijden onder de kwade. Ik ken het probleem.k a schreef:ik moet zeggen dat ik het wel een belachelijke regel vind dat onder (ik dacht) 23 jaar de verzekering voor een snelle of zware auto zo duur moet zijn, ik wilde een keer een mooie audi kopen, een 2 liter en deze woog 1025 kilo, zou peperduur worden, woog deze auto nu minder dan 1000 kilo, dan viel het mee.
waarom ik de regel van 23 jaar belachelijk vind: ik rij (zonder te liegen) altijd verantwoord en hou me aan de snelheid, mijn broer daarentegen is 27 en rijdt in zo'n mercedes 2.3 16v, hij rijdt echt als een gek, b.v. 140 door de bebouwde kom, hij betaalt een kwart van het bedrag dat ik betaal aan verzekering voor onze mazda 323 1.5.

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
dat de goeden onder de kwaden lijden is inderdaad waar, wat mij betreft mogen ze een begrenzer plaatsen als dat goedkoper zou zijn in de verzekering, heb ik geen moeite mee, hard rijden (voor de liefhebber) kan nog in duitsland, het enige wat ik heb begrepen is dat als je harder rijdt dan de adviessnelheid en je maakt dan brokken ben je niet verzekerd.
in het verleden heb ik dat ook wel gedaan(hard rijden duitsland) maar in nederland doe ik dit liever niet, boetes zijn zonde en mijn rijbewijs wil ik graag nog langer hebben.
in het verleden heb ik dat ook wel gedaan(hard rijden duitsland) maar in nederland doe ik dit liever niet, boetes zijn zonde en mijn rijbewijs wil ik graag nog langer hebben.