Ik ben bezig met mijn sollicitatiebrief, ik ga solliciteren naar de functie allround politiemedewerker in Utrecht:D , maar ik heb nu nog een paar vraagjes die ik graag nog even beantwoord zou willen hebben:
- Na het insturen van de sollicitatie, wordt je uitgenodigd voor een voorlichtingsavond, na afloop van die avond moet je beslissen of je de sollicitatie doorzet of niet, en je moet dan ook gelijk een datum kiezen waarop je de tests gaat afleggen. Nu vraag ik mezelf af, hoeveel tijd zit hier nu tussen? een maand, 2 maanden? een week? dit wil ik graag weten ivm de voorbereiding op de sporttest. Niet dat ik een zoutzak ben ofzo, maar ik heb ook geen trek om het met de hakken over de sloot te halen.
- Als je ogen niet goed zijn, maar ze wel gelaserd kunnen worden, mag je dan wel aan de opleiding beginnen en dat je het tijdens de opleiding laat doen, of mag je er dan sowieso niet aan beginnen? (ik heb -1.50 en -2.00, maar weet niet wat mijn visus is)
- tijdens die voorlichtingsavond krijg je een formulier mee voor de oogarts, die een indicatie geeft van wat je visus is, maar komt er daarna nog een medische keuring van je ogen? Ik las op internet van wel, maar dat gebeurt dan nadat je bent aangenomen........
Nou dit was t ff voorlopig, ik hoop dat iemand (misschien een toekomstig collega

Mazzel Tov
Erik