golf 3 rijden als ik mijn rijbewijs heb
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
golf 3 rijden als ik mijn rijbewijs heb
als ik 20 jaar bent mag je dan. volkswagen golf type 3 Gti of vr6 rijden.
als ik mijn rijbewijs heb zal ik niet zo roekeloos rijden als die katerorie van die leeftijd zal ik gewoon dan de regels houden.
een mooi model
als ik mijn rijbewijs heb zal ik niet zo roekeloos rijden als die katerorie van die leeftijd zal ik gewoon dan de regels houden.
een mooi model
-
- Infopolitie Gast
- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Je vergat de van buitenaf verstelbare binnenspiegel en het in massief kunstleder uitgevoerde schoekpoekelhoesje.Roland schreef:Als je je rijbewijscatogorie B hebt mag je in elke reguliere personenauto rijden die je wilt. Dus ook in die Golf 3 GTi V6 met van binnenuit verstelbare uitlaat en voorverwarmde wieldoppen.

Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak

-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
golf 3 gti v6???? ik wil niet bijdehand doen maar
..........ik doe het toch,
hoe zit zo'n golf 3 gti v6 dan uit?
het is gti, of vr6, maar niet allebei.
trouwens je kunt ook een "gewone" golf kopen en de auto opleuken met uiterlijke kenmerken van een gti of vr6, scheelt je een stuk in verzekering, belasting(ja een gti of vr6 is zwaarder) en verbruik, of dacht je dat zo'2.8 liter uit een vr6 zuinig is? en als het je echt gaat om het uiterlijk dan ga je naar een sloperij en daar vind je wat je zoekt.
je zegt dat het je niet om de snelheid gaat maar als je zoveel pk's onder je kap hebt, krijg je toch echt wel de neiging om die rechter voet wat naar beneden te drukken.
en de verzekering gaat ook aan de hand van het gewicht van de auto en als je ziet dat een eenvoudige golf 3 1.4 of 1.6 al rond de 1000 kilo weegt dan hou je maar vast voor het gewicht van zo'n gti of vr6

hoe zit zo'n golf 3 gti v6 dan uit?
het is gti, of vr6, maar niet allebei.
trouwens je kunt ook een "gewone" golf kopen en de auto opleuken met uiterlijke kenmerken van een gti of vr6, scheelt je een stuk in verzekering, belasting(ja een gti of vr6 is zwaarder) en verbruik, of dacht je dat zo'2.8 liter uit een vr6 zuinig is? en als het je echt gaat om het uiterlijk dan ga je naar een sloperij en daar vind je wat je zoekt.
je zegt dat het je niet om de snelheid gaat maar als je zoveel pk's onder je kap hebt, krijg je toch echt wel de neiging om die rechter voet wat naar beneden te drukken.
en de verzekering gaat ook aan de hand van het gewicht van de auto en als je ziet dat een eenvoudige golf 3 1.4 of 1.6 al rond de 1000 kilo weegt dan hou je maar vast voor het gewicht van zo'n gti of vr6
-
- Infopolitie Gast
-
- Infopolitie Gast
Ach het gaater om wat je kan betalen, en natuurlijk wat je wil rijden. en als je jong bent mag / moet het allemaal snel zijn. Maar daar is de verzekeings premie inderdaad ook naar aangepast.
Ik rij voor de hobby, met een Volkswagen. Kan het ook niet helpen.
Ik rij voor de hobby, met een Volkswagen. Kan het ook niet helpen.
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb vanmiddag op de schietbaan nog mogen aanschouwen hoe een kogel door de deurstijl van een VW gaat. Heeft op zich hier natuurlijk niets mee te maken maar was wel aardig. We hadden schietles vanuit die auto, als bestuurder, als bijrijder, in de auto, uitstappen en dan vanachter de auto. Een collega zat iets te strak achter de auto. Hij boorde precies een gaatje door de stijl tussen voor en achterportier.
Alhoewel "door" is niet het goeie woord. Er werd een cm van de buitenkant afgeknabbeld.
Alhoewel "door" is niet het goeie woord. Er werd een cm van de buitenkant afgeknabbeld.
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
-
- Infopolitie Gast
ik moet zeggen dat ik het wel een belachelijke regel vind dat onder (ik dacht) 23 jaar de verzekering voor een snelle of zware auto zo duur moet zijn, ik wilde een keer een mooie audi kopen, een 2 liter en deze woog 1025 kilo, zou peperduur worden, woog deze auto nu minder dan 1000 kilo, dan viel het mee.
waarom ik de regel van 23 jaar belachelijk vind: ik rij (zonder te liegen) altijd verantwoord en hou me aan de snelheid, mijn broer daarentegen is 27 en rijdt in zo'n mercedes 2.3 16v, hij rijdt echt als een gek, b.v. 140 door de bebouwde kom, hij betaalt een kwart van het bedrag dat ik betaal aan verzekering voor onze mazda 323 1.5.
waarom ik de regel van 23 jaar belachelijk vind: ik rij (zonder te liegen) altijd verantwoord en hou me aan de snelheid, mijn broer daarentegen is 27 en rijdt in zo'n mercedes 2.3 16v, hij rijdt echt als een gek, b.v. 140 door de bebouwde kom, hij betaalt een kwart van het bedrag dat ik betaal aan verzekering voor onze mazda 323 1.5.