Aanval.

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Vraagteken
Infopolitie Gast

Aanval.

Ongelezen bericht door Vraagteken »

Buurman stapt zonder enige aanleiding (spreken nooit met elkaar, hij is er bijna nooit) over onze omheining in de achtertuin met een buis in zijn handen en begint te tieren en te schelden.. Mijn vriendin rent naar huis en belt de politie. Ik loop richting mijn huis. Hij loopt met de buis op me af en neemt een dreigende houding aan en blijft schreeuwen en schelden (dreigen dat hij mijn kop in zal slaan). Ik vraag wat er aan de hand is en nogmaals dat hij weg moet gaan. Hij schreeuwt wat ik met zijn geiten gedaan heb.. heb die vorig jaar door iemand op laten halen omdat ontnapt waren.. op ons land stonden.. bij onze geiten.. en hij niet te bereiken was... de Politie niet wilde komen... enz. enz.. Hij begint te duwen en slaat me in mijn gezicht (gevolg dikke lip, niets ernstigs) en terwjl ik langs hem heen loop richting huis stompt hij me met de buis in de rug. Volgt me tot huis al slaant en schoppend. Ik kom thuis en doe de deur op slot. Politie komt.. praat met ons.. praat met hem.. zeggen dat ik aangifte kan doen maar dat hij dan ook aangifte doet omdat ik hem aangevallen heb (en dat is niet zo... maar ja.. geen getuigen he..) politie zegt dat het OM geen uitspraak zal doen of zelfs beiden een boete zal geven.. Wij komen net rond.. zie er dus maar vanaf.. Vreemde zaak die Nederlandse wet.. (ik ben nog nooit met de politie in aanraking geweest.. heb nog nooit met iemand ruzie gehad.. )
SWAT
24 uurs servicer
24 uurs servicer
Agent
Jurist/Advocaat
Geslacht: Man
Leeftijd: 64

Ongelezen bericht door SWAT »

Wat is nu de vraag?
Stay safe out there.
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Leeftijd: 57

Ongelezen bericht door Frans »

Ik denk dat TS zijn (begrijpelijke) frustratie kwijt wilde...
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Burger
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Burger »

ik heb mij als geregistreerd gebruiker even uitgelogd (hostgegevens zullen wel bekend zijn bij de moderators)
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat "vraagteken" even zijn verhaal kwijt wil.
Je denkt steeds, ik doe niets terug dan sta ik sterk.
Jaja, dat denk ik al 5 jaar.
De ex van mijn vrouw is blijkbaar jaloers en gefustreerd dat hij niet terug kan naar nu mijn vrouw.
5 jaar zit hij al te tieren en te etteren.
We gaan al 5 jaar naar de andere kant van de stad om onze boodschappen te doen om hem maar niet tegen te komen, en als we hem toevallig in de auto tegen komen kijken we andere kant op.
Afgelopen week heeft hij bij ons alle ramen ingegooid,
je wilt niet weten hoe bang we zijn.
De politie is geweest en die beaamt dat dit niet langer kan maar wat moeten we er aan doen?
Niets dus,
in het verleden heeft hij mij inelkaar geslagen, aangifte van gedaan maar nooit is er iets mee gebeurd.
De zoon van mijn vrouw is een paar weken aan de dood ontsnapt omdat hij hem probeerde te overrijden met zijn auto (hij is gevallen maar gelukkig niet onder de wielen gekomen)
en als toetje heeft hij 3 maanden terug de kinderallimentatie stop gezet.
Dus "vraagteken" ik begrijp heel goed waarom je dit hier schrijft,
namelijk om dezelfde reden als ik,
niemand kan er iets aan doen of veranderen maar je bent het even weer kwijt.
STERKTE en hou je hoofd er bij en sla niet terug, want dan heeft hij je precies waar hij je wil hebben.
foreverblue
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door foreverblue »

Ik kan me goed voorstellen dat jullie beiden in een haast onleefbare situatie belandt zijn. Het enige wat ik jullie kan aanraden is om regelmatig contact te hebben met de buurtagent, hij blijft dan op de hoogte en kan maatregelen treffen zoals bijv. extra surveillance.
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD

hostgegevens zullen wel bekend zijn bij de moderators
Is geen probleem in dit geval :wink:
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gast
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ben gelijk mijn WW kwijt :( en moet 2 uur wachten) :?
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD

Anonymous schreef:ben gelijk mijn WW kwijt :( en moet 2 uur wachten) :?
Je hebt email...;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten