Politie in burger (in z`n vrije tijd)???????????
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Politie in burger (in z`n vrije tijd)???????????
Mag een agent in z`n vrije tijd boetes geven aan mensen die een overtreding begaan in het verkeer zoals te snel rijden door rood rijden
rechts inhalen enz enz dit is namelijk een paar vrienden van mij overkomen en ik heb hier zo mijn ???? bij of dit wel allemaal mag.
rechts inhalen enz enz dit is namelijk een paar vrienden van mij overkomen en ik heb hier zo mijn ???? bij of dit wel allemaal mag.
-
- Infopolitie Gast
-
- Stamgast
- Roepnaam: Jan
- Geslacht:
- Leeftijd: 70
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Op zich is het wel goed dat er bij grove gedragingen wat gedaan wordt maar toch heeft het niet mijn voorkeur om in vrijetijd te gaan bekeuren. Met een bon probeer je ook te bereiken dat een betrokkene zich bewust wordt van hetgeen hij gedaan heeft en als hij een week of 6 later alleen maar een acceptgiro ontvangt dan denk ik eerlijk gezegd dat hij zijn gedraging waarschijnlijk al vergeten is.
Toen ik net in dienst kwam, gebeurde het wel eens dat ik in vrije tijd een bon schreef maar dan stuurde ik wel direct de betrokkene een afschriftje of ik belde de persoon.
Nu vind ik het vaak wel gezegend en rijd ik lekker naar huis als mn dienst erop zit...of iemand moet hele rare fratsen uithalen.
Toen ik net in dienst kwam, gebeurde het wel eens dat ik in vrije tijd een bon schreef maar dan stuurde ik wel direct de betrokkene een afschriftje of ik belde de persoon.
Nu vind ik het vaak wel gezegend en rijd ik lekker naar huis als mn dienst erop zit...of iemand moet hele rare fratsen uithalen.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Maar die '6 weken termijn' is ook al aardig teruggebracht hoor!
Op 1 maart reed ik 4 km/h te hard door de trajectcontrole bij Maarssen en eergisteren werd ik al vriendelijk uitgenodigd om €30,- te storten voor 'vadertje Staat'.
Iets wat ik natuurlijk graag doe...

Op 1 maart reed ik 4 km/h te hard door de trajectcontrole bij Maarssen en eergisteren werd ik al vriendelijk uitgenodigd om €30,- te storten voor 'vadertje Staat'.

'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 50
Houden ze het meteen in van dat top salaris van je? 

met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
rich@infopolitie.nl
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Ik kom vanavond wel ff een pannetje brengen...
Als je die wilt vullen met wat soep, dan kan ik die bon deze week nog betalen...
Anders wordt het niks...buitengebruikstelling van m'n auto, gijzeling... 1 keer een week zitten was nog wel leuk, maar....

Als je die wilt vullen met wat soep, dan kan ik die bon deze week nog betalen...

Anders wordt het niks...buitengebruikstelling van m'n auto, gijzeling... 1 keer een week zitten was nog wel leuk, maar....

'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
-
- Infopolitie Gast
4Km/u te hard na correctie, dan had je dus gemiddeld minstens 10 teveel op je tellertje staan.zijlvaart67 schreef: Op 1 maart reed ik 4 km/h te hard door de trajectcontrole bij Maarssen en eergisteren werd ik al vriendelijk uitgenodigd om €30,- te storten voor 'vadertje Staat'.![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent ook net een echt mens he.

- Dusty
- Deskundige
- Geslacht:
Heb jij HIER soms wat mee te maken?zijlvaart67 schreef:Op 1 maart reed ik 4 km/h te hard door de trajectcontrole bij Maarssen en eergisteren werd ik al vriendelijk uitgenodigd om €30,- te storten voor 'vadertje Staat'.![]()

Die Koen toch!

-
- Infopolitie Gast
Tsja, dan reed je daar 2 weken te vroeg. En nu hebben ze het geld weer nodig om het een en ander te herstellen....zijlvaart67 schreef:Maar die '6 weken termijn' is ook al aardig teruggebracht hoor!![]()
-
- Infopolitie Gast