legitimatie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
mat donselaar
Infopolitie Gast

legitimatie

Ongelezen bericht door mat donselaar »

een goedemiddag.
mijn vraag. ik heb ong. 1 jaar geleden aangifte gedaan van vermissing van mijn. id-kaart.
ben echter niet geweest om een nieuwe aan te vragen maar ben ook het opgemaakte procesverbaal kwijt.
kan ik nu naar het bureau gaan en een kopie vragen of moet ik opnieuw aangifte doen?
voel me niet zo prettig om dit op het buro te vertellen vandaar mijn vraag. (als voorbereiding).
dank voor de genomen moeite.
groeten van mat uit maastricht

[/b]
Nancy
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Nancy »

Je kan gewoon naar het bureau toe om te vragen of ze de aangifte die jij destijds hebt gedaan nog een keer willen uitdraaien voor je!!!
carchost
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door carchost »

Met die aangifte kun je dan tijdelijk coulantie krijgen van agenten (althans van mij) maar dan wel tijdelijk! Een aangifte van vermissing uit februari zou voor mij nu al te lang zijn, maar da's persoonlijk.
Gewoon even een kopie ophalen en dan onverwijld naar het gemeentehuis voor een nieuw I.D. bewijs.
Zonde als je straks E50 moet betalen...
Roland
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Roland »

Nancy schreef:Je kan gewoon naar het bureau toe om te vragen of ze de aangifte die jij destijds hebt gedaan nog een keer willen uitdraaien voor je!!!
Niet ieder korps doet dat, wij in ieder geval niet. Een aangifte wordt maar 1 maal verstrekt.
matdonselaar
Infopolitie Gast

legitimatie

Ongelezen bericht door matdonselaar »

dank voor jullie aandacht en advies.
tot horen.
groeten van mat :idea:
Gesloten