blauw zwaailicht
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
blauw zwaailicht
hoi allemaal
een vriend van mij heeft op zijn hoedenplank van zijn auto een blauw zwaailicht staan niet aangesloten (electrisch gedeelte is kapot) alleen maar staand op de hoedenplank. Het betreft hier een zwaailamp welke je op de kermis kan winnen en werkt normaal gesproken op batterijen.
Hij gebruikt de lamp verder niet (kan ook niet is kapot), maar het is me wel opgevallen dat wanneer wij op de snelweg rijden en men probeert te bumperkleven, een aktie die helaas nog te vaak gebeurt, dan zie je dat de bumperklever bij het zien van het blauwe omhulsel van de lamp direct afstand neemt dus op zich heeft het wel z'n effect, men neemt het zekere voor het onzekere blijkt wel.
maar de vraag is nu, mag hij zo rondrijden ?
een vriend van mij heeft op zijn hoedenplank van zijn auto een blauw zwaailicht staan niet aangesloten (electrisch gedeelte is kapot) alleen maar staand op de hoedenplank. Het betreft hier een zwaailamp welke je op de kermis kan winnen en werkt normaal gesproken op batterijen.
Hij gebruikt de lamp verder niet (kan ook niet is kapot), maar het is me wel opgevallen dat wanneer wij op de snelweg rijden en men probeert te bumperkleven, een aktie die helaas nog te vaak gebeurt, dan zie je dat de bumperklever bij het zien van het blauwe omhulsel van de lamp direct afstand neemt dus op zich heeft het wel z'n effect, men neemt het zekere voor het onzekere blijkt wel.
maar de vraag is nu, mag hij zo rondrijden ?
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
- olle-griese
- Superlid
- Roepnaam: Peter
- Facebook: https://www.facebook.com/olle.griese
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
-
- Infopolitie Gast
- olle-griese
- Superlid
- Geslacht:
-
- Infopolitie Gast
- olle-griese
- Superlid
- Geslacht:
-
- Infopolitie Gast
- Dusty
- Deskundige
- Geslacht:
Loop je alleen wel het 'risico' dat je regelmatig aan de kant wordt gezet, door oplettende dienders die even willen controleren of dit inderdaad niet kán werken.gvdbor schreef:als je dat leuk vindt, gelijk doen dus.
Dus als je dit soort belangstelling op prijs stelt zou ik dat, zoals Gijs stelt, gewoon doen.

- ThunderSTreak
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Vergroot wel je kennissenkring van dienders buiten het forum!Dusty schreef:Loop je alleen wel het 'risico' dat je regelmatig aan de kant wordt gezet, door oplettende dienders die even willen controleren of dit inderdaad niet kán werken.
Dus als je dit soort belangstelling op prijs stelt zou ik dat, zoals Gijs stelt, gewoon doen.
Met vriendelijke groet,
ThunderSTreak
drive safe4safety
ThunderSTreak