Goedendag!
Voor het Bonifatius college te utrecht moet ik een practische opdracht maken over hoe de nederlandse politiek terrorisme aanpakt. Wij hebbendaarbij een deelvraag ontworpen: Wat zijn de beleidsveranderingen op het gebied van terrorisme. Het probleem komt nu, onze school heeft alleen een studente wetboek, en daar staat heel weinig/bijna geen wetten over terrorisme. Mijn vraag is dus: Weet iemand hier of er een site is die mij goed kan helpen om die wetten bij elkaar te krijgen? Of weet iemand ze gewoon uit zijn hoofd *Lijkt me onwaarschijnlijk*
Hartelijk dank alvast
Guus
Wetgeving Terrorisme
Moderator: Moderatorteam
-
- Jurist/Advocaat
- Roepnaam: Marc
- Geslacht:
Kortgeleden zijn een heleboel wettelijke bepalingen veranderd, deze zijn nog niet opgenomen in het studentenwetboek. De wijzigingen kan je vinden in de Wet Terroristische Misdrijven. Als je op deze site Staatsblad aanvinkt, bij het (vergader-)jaar 2004 invult en bij het publicatienummer 290, dan krijg je de Wet Terroristische Misdrijven en kan je dus de wetswijzigingen per 10 augustus allemaal vinden.
-
- Infopolitie Gast
Wetveranderingen!
Hebben jullie ook een belangrijke site waar alle wets veranderingen staan? Dit zou namelijk ook van toepassing zijn op mijn project!
Ja hoor: , onder wetgeving is het wetboek van strafrecht en strafvordering volledig bijgewerkt.
Infopolitie.nl
Camerabeelden van 200.000 bewakingscamera’s van particulieren en bedrijven zijn bruikbaar voor de politie. De camera’s zijn aangemeld bij de databank Camera in Beeld.-
- Infopolitie Gast