Wij wonen aan een pleintje. De kinderen hier in de buurt spelen praktisch elke avond voetbal. Ze gebruiken de muur van onze schuur als doel. Dat is geen probleem. Het probleem zit in de vernieling van onze spullen. Onder andere de poortdeur en een balk wat over ons pad hing, waar ooit een schommel aan hing. Sinds de deur kapot was, hebben wij camera's opgehangen. We hebben geen bewijs wie onze poortdeur kapot heeft gevoetbald. Wel van de balk. De jongen in kwestie schrok zelf ook ervan en heeft oprecht excuses aangeboden. De andere kinderen hebben nooit sorry oid gezegd. Ik vind het helemaal niet erg dat ze voetballen, dat betekent plezier en dat moet ook gewoon kunnen. Maar er is 1 moeder die al paar keer uit haar vel was gesprongen toen wij de kinderen aanspraken op het feit dat de bal wel heel erg vaak de tuin in geschopt wordt (maar bewijs maar eens dat dat opzettelijk gebeurd) en dat ze uiteindelijk tegen haar kinderen zei: weet je wat schop maar dingen kapot van hun (ons dus) het boeit me niet.
Wat kan ik doen tegen het per ongeluk expres voetballen in onze tuin en tegen die buurvrouw die zo de kinderen opstookt op deze manier?
Normaal een gesprek aangaan met haar werkt absoluut niet.
Voetballende kinderen
Moderator: Moderatorteam
Re: Voetballende kinderen
Als een kind met een voetbal een balk OVER een pad waar een schommel aan zou moeten (hebben ge) hangen kapot kan "voetballen", inclusief de poortdeur ben ik blij dat hij dat heeft gedaan, balk en poortdeur moeten al helemaal verrot zijn geweest wil een kind die kapot kunnen "voetballen" anders kan er niet eej schommel aan hangen...
Kortom, ik debk dat u op zoek bent naar een reden om uw eigen verrotte poort vergoed te krijgen via de verzekering van een joch wat er per ongeluk met een voetbal tegenaan schopt. Dit is geen politiezaak, probeer het eens bij de verzekering.

Kortom, ik debk dat u op zoek bent naar een reden om uw eigen verrotte poort vergoed te krijgen via de verzekering van een joch wat er per ongeluk met een voetbal tegenaan schopt. Dit is geen politiezaak, probeer het eens bij de verzekering.