MVG bvj
datura
Moderator: Moderatorteam
-
bvj TS
- Infopolitie Gast
datura
ik doe een profielwerkstuk over datura en hoe het word gebruikt als een recreatieve drug maar ik kan niks vinden over of het verkocht mag worden in smart/head-shops. daarom is mijn vraag: mag datura worden verkocht als recreatieve drug in smart of head shops?
MVG bvj
MVG bvj
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Re: datura
Wat voor spul??
Hoe dan ook; het is een plant en die wordt verkocht in bijna ieder tuincentrum..
Hoe dan ook; het is een plant en die wordt verkocht in bijna ieder tuincentrum..
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- Hilde
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Als je googled zie je dat het levensgevaarlijk is.
Ik denk dat je dan wel zelf kan beoordelen of het als drugs verkocht mag worden.
Verder sluit ik volledig aan bij Zijlvaart, het is een plant die te koop is bij nagenoeg ieder tuincentrum.
Ik denk dat je dan wel zelf kan beoordelen of het als drugs verkocht mag worden.
Verder sluit ik volledig aan bij Zijlvaart, het is een plant die te koop is bij nagenoeg ieder tuincentrum.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Misschien kan TS zijn werkstuk uitbreiden met gevlekte scheerling. Ook te koop bij tuincentra, sterk nog, op verschillende plekken in het wild te vinden en het gebruik er van gaan eeuwen terug.
Meen dat Socrates er zelfs wat ervaringen mee had...
Moraal van het verhaal. Dat het niet verboden is wil niet automatisch zeggen dat je het dan maar zou moeten (kunnen) gebruiken
Meen dat Socrates er zelfs wat ervaringen mee had...
Moraal van het verhaal. Dat het niet verboden is wil niet automatisch zeggen dat je het dan maar zou moeten (kunnen) gebruiken
-
Aangever TS
- Infopolitie Gast
@bvj Ik zou AI raadplegen. Profielwerkstuk schrijven kan ie ook 
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67