Ik ben in de avond/nacht door de politie gestopt tijdens het rijden. Daarvoor was ik met een prostitutiuee die ik heb afgelegd bij dr verblijfplaats. Ik had haar opgehaald in de auto toen ik haar langs de weg zag. Vroeg of ze meewilde en ze stemde ermee in. Heb haar betaald voor seks en dat hebben we gedaan in een afgelegen parkeerplaats. We zijn beide volwassen en het ging om vrijwillig seks.
Toen de politie vroeg wat ik deed heb ik ze ook verteld wat ik heb gedaan. Maar na verbazing kreeg ik te horen dat het niet mag en dat het illegale prostitutie zou zijn. Dat snap ik dus niet want volgens de info op de politie website is vrijwillig seks met een prostituee gewoon legaal. Anders had ik het ook niet gedaan.
Ze hebben me gewaarschuwd en gezegd het niet meer te doen en toen mocht ik verder.
Ik ben toch een beetje geschrokken en dat ben ik nog steeds. Ik vind dat ik niks verkeerds heb gedaan want ik heb niemand geforceerd.
Graag zou ik ook willen weten of het nou echt illegaal is wat ik heb gedaan?
Ook zou ik willen weten of ik nog bezoek kan verwachten van de politie hiervoor. Ik werd wel gewoon gewaarschuwd en ik stemde ermee in het niet meer te doen en toen mocht ik gaan. Maar toch vraag ik me af of ik politie aan huis kan verwachten voor zoiets?
Dankje
Betaald seks
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Re: Betaald seks
In de meeste gemeenten is dit op grond van de Algemeen Plaatselijke Verordening (APV) verboden. Het ligt er dus aan in welke gemeente dit heeft gespeeld. In dit geval zou het kunnen vallen onder lid 2, zie hieronder.
1. Het is een klant verboden seksuele handelingen te verrichten met een prostituee van wie hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij werkzaam is voor of bij een exploitant aan wie geen vergunning voor een prostitutiebedrijf is verleend.
2. Het is verboden op of aan de weg of op, aan of in een andere voor publiek toegankelijke plaats gebruik te maken van de diensten van een prostituee.
3. Het verbod, bedoeld in het tweede lid, geldt niet in een seksinrichting waarvoor een vergunning is verleend [en op of aan de op grond van artikel 3:19, tweede lid, aangewezen wegen].
Wetstekst
Artikel 3:21 Verbodsbepalingen klanten1. Het is een klant verboden seksuele handelingen te verrichten met een prostituee van wie hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij werkzaam is voor of bij een exploitant aan wie geen vergunning voor een prostitutiebedrijf is verleend.
2. Het is verboden op of aan de weg of op, aan of in een andere voor publiek toegankelijke plaats gebruik te maken van de diensten van een prostituee.
3. Het verbod, bedoeld in het tweede lid, geldt niet in een seksinrichting waarvoor een vergunning is verleend [en op of aan de op grond van artikel 3:19, tweede lid, aangewezen wegen].
-
- Infopolitie Gast
Hallo MotoRon,
Bedoel je in mijn geval verboden om seks te hebben in de auto?
De vrouw werkt niet voor iemand, en we konden het goed vinden en hebben zelfs veel gepraat en gelachen. Dus eigenlijk was het gewoon best romantisch. Ik neem aan dat daar niks verboden aan is. Ze had gewoon wat extra geld nodig. Het is niet iemand die daar constant staat om prostitutie te verlenen, dat zei ze zelf ook. Ja ik ben niet trots dat ik heb betaald voor seks, maar ik was gewoon beetje eenzaam en vroeg gewoon of ze mee wilde. En het was best leuk. Dus ik verneem dat ik in dit geval niks fout heb gedaan. Behalve dan misschien dat we het beter niet op een parkeerplaats moesten doen.
Het was in den haag.
Bedoel je in mijn geval verboden om seks te hebben in de auto?
De vrouw werkt niet voor iemand, en we konden het goed vinden en hebben zelfs veel gepraat en gelachen. Dus eigenlijk was het gewoon best romantisch. Ik neem aan dat daar niks verboden aan is. Ze had gewoon wat extra geld nodig. Het is niet iemand die daar constant staat om prostitutie te verlenen, dat zei ze zelf ook. Ja ik ben niet trots dat ik heb betaald voor seks, maar ik was gewoon beetje eenzaam en vroeg gewoon of ze mee wilde. En het was best leuk. Dus ik verneem dat ik in dit geval niks fout heb gedaan. Behalve dan misschien dat we het beter niet op een parkeerplaats moesten doen.
Het was in den haag.
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Het zal inderdaad gaan wat onder 2 staat. U had dus inderdaad niet in de auto op de openbare weg, van haar diensten gebruik mogen maken.
Haar diensten zijn niet verboden maar wel het laten uitvoeren op die plaats.
Haar diensten zijn niet verboden maar wel het laten uitvoeren op die plaats.
Stay safe out there.
-
- Infopolitie Gast
Oke, duidelijk. Ik dacht dat het mocht als je op aan afgelegen plek stilstond.
Lesje geleerd.
Dankjewel heren.
Lesje geleerd.
Dankjewel heren.
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Opmerking van moderator Skipperje
Weer voldoende beantwoord.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit