Een verveelde buurvrouw die iedere keer zonder toestemming mijn voortuin in komt

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Zwaan TS
Infopolitie Gast

Een verveelde buurvrouw die iedere keer zonder toestemming mijn voortuin in komt

Ongelezen bericht door Zwaan »

Heb een verveelde buurvrouw die werkt als beveiligerster bij g4s als ze thuis komt gaat ze aan de drank ze is al 3 jaar met me bezig zonder toestemming komt ze me voortuin in en maakt ze foto's van mijn ringelbel wat kan ik hier aan doen
maestro
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Re: Een verveelde buurvrouw die iedere keer zonder toestemming mijn voortuin in komt

Ongelezen bericht door maestro »

Strafrechtelijk is er pas wat aan de hand als de voortuin bijvoorbeeld is afgesloten en ze een hekje openmaakt. Dan mag ze daar niet onuitgenodigd komen omdat ze kan weten dat de toegang beperkt is. Anders helpt een bordje bij de ingang met "verboden toegang" om het strafbaar te maken.
Geen ernstig strafbaar feit maar het kan er wel toeleiden dat zij haar beveiligingspas kwijtraakt.

Je zou kunnen bellen met haar werkgever en je zorgen kunnen uiten omdat het in combinatie met alcohol gebeurd. Mogelijk kan via de bedrijfsarts hulp gezocht worden als er sprake is van een drank probleem.

Betreft het huurwoningen en hebben jullie dezelfde verhuurder dan kun je ook contact opnemen met d verhuurder. Deze moet je het woongenot leveren en er mede toe zorgdragen dat andere bewoners je geen overmatige overlast geven.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Een verveelde buurvrouw die iedere keer zonder toestemming mijn voortuin in komt

Ongelezen bericht door MotoRon »

Het klinkt alsof er meer achter zit dan in de vraag naar voren komt. Dat gezegd hebbende: Zolang er geen sprake is van strafbare feiten, is dit geen zaak voor de politie.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Carolien
Superlid
Agent
Hoofdagent
Geslacht:
Leeftijd: 39

Ongelezen bericht door Carolien »

Speelt er meer? Dan wil ik graag een completer beeld voordat ik hier advies ga geven. En hoe weet u dat zij aan de drank is? Kijkt u bij haar naar binnen of hoe moet ik dat zien? Of nuttigt ze na haar werk een glaasje van iets? Mijn buren kunnen echt niet zien wat ik drink in huis tenzij ze pal voor mijn raam staan en naar binnen loeren.
Kortom: wat is er allemaal aan de hand?
brommert
Nieuw lid

Ongelezen bericht door brommert »

Wat heeft deze innemende mevrouw haar werkgever er eigenlijk mee te maken?
maestro
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Ongelezen bericht door maestro »

Als er sprake is van alcoholisme kan de bedrijfsarts hulp inschakelen om (verdere) problemen te voorkomen. Kwestie van goed werkgeverschap. Of deze dat ook moet en zal doen is wat anders.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
zijlvaart67
Moderator
Agent
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 59

Ongelezen bericht door zijlvaart67 »

Ik hoop maar dat de buurman zo slim is om dat niet bij haar werkgever aan te kaarten want dan heeft hij echt een probleem..

'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'

Gesloten