Lieve agenten,
Daar ben ik weer. Ik heb namelijk nog een vraagje aan jullie.
Ik was recent een weekje weg en nu zag ik vandaag in mijn PostNL dat ik daar een snelheids boete heb gehad van 6 km/uur. Ik vertrouw op jullie kundigheid, dus dat is het probleem niet.
Op de website van het CJIB zag ik ook netjes een foto van mijn auto. De stukken die erbij zaten waren alleen wat onduidelijk.
Ik heb geen bankrekening op dit moment en kan door omstandigheden zelf ook niet bij de post komen.
Wat adviseren jullie mij in deze te doen?
Ik weet het even niet zo goed namelijk.
Liefs,
Tacelia
Boete
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Boete
U moet er in elk geval voor zorgen dat de bekeuring betaald is voor het verstrijken van de betalingstermijn. Het maakt niet uit of u dit zelf betaald of dat de betaling gedaan wordt door een ander, maar u bent zelf verantwoordelijk voor de betaling. Zorg er in elk geval voor dat het CJIB-nummer vermeld wordt zodat bekend is over welke bekeuring de betaling betrekking heeft.
Als u verdere vragen heeft, kunt u telefonisch contact opnemen met het CJIB en daar uw vragen voorleggen, dat is verder geen aangelegenheid waar de politie bemoeienis mee heeft.
Als u verdere vragen heeft, kunt u telefonisch contact opnemen met het CJIB en daar uw vragen voorleggen, dat is verder geen aangelegenheid waar de politie bemoeienis mee heeft.
- Hilde
- Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
- Geslacht:
- Leeftijd: 60
Re: Boete
Nog een tip van mij:
Bel even met het CJIB om uitstel en vraag intussen een basis-bankrekening aan.
Hier heeft iedereen in NL recht op, zie onderstaande link voor informatie.
Als je dan de bankrekening hebt en daar je uitkering of loon op hebt ontvangen kun je de boete zelf betalen.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -consument
Bel even met het CJIB om uitstel en vraag intussen een basis-bankrekening aan.
Hier heeft iedereen in NL recht op, zie onderstaande link voor informatie.
Als je dan de bankrekening hebt en daar je uitkering of loon op hebt ontvangen kun je de boete zelf betalen.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -consument
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)