Flitser monocam / flitscamera voor telefoon afstand meting
Moderator: Moderatorteam
-
- Infopolitie Gast
Flitser monocam / flitscamera voor telefoon afstand meting
Weet iemand wat de afstand is tussen een slimme camera en de auto die geflitst wordt.
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
Re: Flitser monocam / flitscamera voor telefoon afstand meting
Daar is geen antwoord op te geven; afhankelijk van de hoogte van de plaatsing van de camera (viaduct) en op welk stuk weg deze door de bedienaar wordt gericht.
Moderne camera's zijn extreem scherp dus er zit een hele grote marge in..
Moderne camera's zijn extreem scherp dus er zit een hele grote marge in..
'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Voor mobiele snelheidscamera s zijn er voorschriften voor dit soort camera's niet. De auto, kenteken en bestuurder moeten wel duidelijk in beeld komen.
Stay safe out there.
-
- Infopolitie Gast
Ik ben opzoek naar een indicatie, il hoorde iets van 200 of 300 meter maar dat lijkt mij te ver, of is dit realistisch?
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 57
De politie heeft de complete handleiding gewoon online gezet; staat niets over maximale afstanden in, maar lees 'm vooral door..
https://www.politie.nl/binaries/content ... igeerd.pdf
Één ding weet ik wel; heel veel vrouwen gaan de foto van de overtreding bekijken; even checken of hun echtgenoot alleen is, maar helaas; dat is afgeschermd..
https://www.politie.nl/binaries/content ... igeerd.pdf
Één ding weet ik wel; heel veel vrouwen gaan de foto van de overtreding bekijken; even checken of hun echtgenoot alleen is, maar helaas; dat is afgeschermd..

'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 66
Verder gaan we ook niet met betrekking tot de afstand. Dat is verder ook niet van belang, tenzij je in de auto als bestuurder bezig bent met de telefoon.