Hi,
Ik werk nu als evenementenbeveiliger en ben van plan om te solliciteren bij de politie wanneer er een vacature openkomt (specifiek bij Team Arrestantentaken). Nu krijg je bij de politie de boa opleiding, en mag je natuurlijk niet als boa en beveiliger actief zijn. Moet ik voordat ik solliciteer al stoppen met met mijn werk als beveiliger, of kan ik tijdens de sollicitatieprocedure gewoon doorwerken stel dat ik niet aangenomen wordt?
Bonus vraag voor (oud)medewerkers van TAT die dit toevallig lezen, (en dan solliciteer ik in Rotterdam): hoe ervaren jullie het werk?
Beveiliging naar Politie
Moderator: Moderatorteam
Re: Beveiliging naar Politie
Je kan tijdens de selectieprocedure uiteraard gewoon doorwerken. Als je eenmaal aangenomen bent, mag je niet daarnaast nog als beveiliger aan het werk blijven. Artikel 5 van de Wet Particuliere Beveiligingsorganisaties en Recherchebureau's verzet zich daartegen.
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Beveiliging naar Politie
Succes met de sollicitatie.
Als je vragen hebt over de sollicitatie of het werk bij de politie kun je na registratie bij ons forum ook terecht bij een forum-onderdeel “Werken bij de politie”, een subforum vol vragen en antwoorden.
Als je vragen hebt over de sollicitatie of het werk bij de politie kun je na registratie bij ons forum ook terecht bij een forum-onderdeel “Werken bij de politie”, een subforum vol vragen en antwoorden.