Werken bij het AT

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Yannick334 TS
Nieuw lid
Roepnaam: Yannick
Geslacht:

Werken bij het AT

Ongelezen bericht door Yannick334 »

Hoi,

Zijn er hier mensen die werken bij het AT, werkzaam zijn geweest of mensen kennen die deze werkzaamheden hebben gedaan? Ik ben benieuwd hoe jullie thuissituatie in die periode geweest is en of het veel invloed heeft gehad, misschien wel je relatie heeft gekost? hoe goed is de balans bij dit team te vinden tussen werk en privé?

Dankjewel!
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Werken bij het AT

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Erg persoonlijke vragen. Verwacht hier niet teveel antwoorden. Gaat redelijk richting privacy. Ik ga ook niet in het publieke deel vertellen welke impact mijn vijf uitzendingen hebben gehad op mijn gezin en mijzelf.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
jjk
Gewaardeerd lid
Agent
Hoofdagent
Roepnaam: Jorrit
Geslacht:

Ongelezen bericht door jjk »

Je vist naar persoonlijke details over mensen die vanuit hun werk extra privacybewust zullen zijn. Dat zal niet snel op een publiek forum gezet worden.

Als je enige kans wil maken hier een antwoord te krijgen is jou achtergrond en de reden van je interesse in het privé leven van een ATer misschien wel relevant. Vanwaar de vraag? Misschien kan iemand anders dan ook wel antwoord geven omdat je vraag misschien minder specifiek voor het AT is dan jij denkt.
Carolien
Superlid
Agent
Hoofdagent
Geslacht:
Leeftijd: 39

Ongelezen bericht door Carolien »

Ook ik ben benieuwd naar de reden van je vraag? Zelf interesse om bij het AT te gaan?

Ik ken zelf geen directe collega’s bij het AT. Ik ken wel collega’s die soortgelijk werk doen. Ik ga daar ook niet over uitweiden. Dat is aan de collega’s zelf of ze daar iets over kwijt willen.

Tegenwoordig zijn er ook al aardig wat boeken geschreven door politiemensen maar ook vanuit defensie met daarin persoonlijke verhalen, ptss en de invloed op hun relaties.

Bedenk dat het politiewerk in het algemeen van grote invloed is (of kan zijn) op je priveleven en daar horen ook relaties, vriendschappen, hobby’s, vrije tijd, social media etc etc etc bij.
NickB
Gewaardeerd lid
Agent
Inspecteur
Geslacht:
Leeftijd: 37

Ongelezen bericht door NickB »

Om een beeld te krijgen over de impact van dergelijke werkzaamheden/functies is de podcast "Scherpschutters" een aanrader.
Gesloten