Artikel 66 RVV - aanduiding van het gebeid
Moderator: Moderatorteam
Re: Artikel 66 RVV - aanduiding van het gebeid
Ik las wel goed Piet 
En ter aanvulling, ook als ik je redenering volg dan NOG kom ik een verkeersteken tegen
wat betrekking heeft op die snelheidsREGEL Piet, kortom, ik volg je redenatie helemaal, ben het er nog steeds niet helemaal mee eens en vooral door die ene zinsnede. Die laat namelijk JUIST ruimte voor deze constructie.
wat betrekking heeft op die snelheidsREGEL Piet, kortom, ik volg je redenatie helemaal, ben het er nog steeds niet helemaal mee eens en vooral door die ene zinsnede. Die laat namelijk JUIST ruimte voor deze constructie.
Je hebt niet voldoende rechten om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Dorpsjurist
- Geslacht:
Nu raak ik ook in de war. Wat Frans zegt lijkt mij logischer en is in ieder geval praktischer (er zal flink getoeterd worden als je met 30 gewoon doorrijdt omdat er een bord ontbreekt op een autoweg) maar borden gaan inderdaad voor algemene regels...
Zouden we dezelfde conclusie kunnen trekken over het bord "einde woonerf"? Er zijn veel woonerven in de gemeente Haaglanden, voornamelijk in VINEX-wijken en nieuwbouwwijken aan de rand van de stad maar als je met 15 naar het Westland gaat rijden omdat het woonerf officieel niet beeindigd is maar je bent wel buiten de bebouwde kom inmiddels...
Zouden we dezelfde conclusie kunnen trekken over het bord "einde woonerf"? Er zijn veel woonerven in de gemeente Haaglanden, voornamelijk in VINEX-wijken en nieuwbouwwijken aan de rand van de stad maar als je met 15 naar het Westland gaat rijden omdat het woonerf officieel niet beeindigd is maar je bent wel buiten de bebouwde kom inmiddels...
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
ha ha, we zullen het wel niet eens worden Frans. Dat bord betekent alleen maar einde bebouwde kom, niet meer, dus zeker geen snelheid. De snelheid komt uit de regel van artikel 21 RVV 1990.
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
We zijn het over het algemeen wel goed eens Piet, je kunt ze niet altijd hebben toch? 
Ben wel benieuwd hoe onze vraagsteller er tegenaan kijkt.
Ben wel benieuwd hoe onze vraagsteller er tegenaan kijkt.
Goede toetsvraag
als het hier al een hersenkraker is zonder een 100% conclusie