Zorgen om welzijn van kinderen ivm overlast

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Elise Bred TS
Infopolitie Gast

Zorgen om welzijn van kinderen ivm overlast

Ongelezen bericht door Elise Bred »

Pas geleden zijn er nieuwe buren in het huis naast ons gekomen, met drie kinderen. Allemaal verschillend in leeftijd.

Wij storen ons aan het geluid wat tot wel 2:30 in de nacht doorgaat. Dit geluid word mede veroorzaakt door de kinderen, ook doordeweeks. Ik maak mij zorgen om het welzijn van deze kinderen, als ze de volgende ochtend om 9 uur op school moeten zijn. Dit gebeurt elke dag, en heb het idee dat dit zeker niet goed kan zijn voor de kids. Soms gaan ze ook weg, en komen ze rond ongeveer dezelfde tijd thuis, waarna het geluid nog lange tijd doorgaat

Wat kan ik het beste doen?
maestro
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Re: Zorgen om welzijn van kinderen ivm overlast

Ongelezen bericht door maestro »

Geluidsoverlast kunt u melden bij de evrhuurder, indien u dezelfde verhuurder heeft. De verhuurder is verplicht u het woongenot te leveren en maatregelen te nemen tegen andere huurders die overlast veroorzaken.

Zorgen over kinderen kunnen worden gemeld bij veilig thuis. https://veiligthuis.nl/
Maar je vertelt niets concreets, behalve dat de kinderen laat thuis komen en laat naar bed gaan. Ook geef je geen geschatte leeftijden. Het is dan eerder aan bijvoorbeeld de school van de kinderen om melding te doen.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Gesloten