Katten gevecht

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Lily TS
Infopolitie Gast

Katten gevecht

Ongelezen bericht door Lily »

Mijn kat en die van de overburen vechten wekelijks wel een paar keer. Mijn kat wil gewoon spelen maar die van de overburen wil daar niet in mee.
Ben ik aansprakelijk voor de fete tussen onze katten of is iemand anders dat?
ThunderSTreak
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Katten gevecht

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

U bent aansprakelijk voor de schade die uw kat veroorzaakt. Valt onder uw Aansprakelijkheidsverzekering Particulier.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
Dorpsjurist
Verbannen
Geslacht:

Ongelezen bericht door Dorpsjurist »

Waarom verdwijnen mijn berichten? Ik heb een heel relaas geschreven over hoe een dier in Nederland als goed beschouwd wordt en dat daarom inderdaad de aansprakelijkheidsverzekering hier aangesproken mocht worden als de kat "schade" aan een andere kat aanbrengt.

Is dat geen nuttige bijdrage? Waarom is mijn bericht verwijderd?
Skipperje
Moderator
Agent-BD
Vademecum
Brigadier
Roepnaam: Piet
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door Skipperje »

Opmerking van moderator Skipperje

Op 6 november is er een bericht van je verwijderd met als reden dat er geen nieuwe argumenten waren aangevoerd. En herhalingen van eerdere opmerkingen worden verwijderd. Volgens mij krijgt de gebruiker daar ook bericht van, maar ik denk dat een beheerder dit beter uit kan leggen.
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
Dorpsjurist
Verbannen
Geslacht:

Ongelezen bericht door Dorpsjurist »

Bericht heb ik niet gekregen en nou ja, nieuwe argumenten... Het antwoord van Thunderstreak is correct maar wel hier summier.
Frans
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

Opmerking van moderator Frans

De gebruiker kan van heel veel zaken bericht krijgen. Bij het inrichten heb ik een aantal "standaard" instellingen aan en uit gezet. Ik neem niet aan dat iedereen van elk bericht op het forum een mailtje wil (bijvoorbeeld), sterker nog, we zouden gaan spammen als het ware.

In je gebruikerspaneel -> Tab Forumvoorkeuren onder Wijzig Notificatie-opties staan de opties die je aan of uit kunt zetten. Daarnaast kun je ook aangeven of je een email of een notificatie wil.

Ik kan je niet jouw letterlijke opties noemen, ik heb er echt veel en veel meer maar loop er zelf even doorheen en check of ze staan ingesteld zoals je wil.

Het antwoord van collega Skipperje zegt verder al genoeg, bericht is door een moderator verwijderd om de door hem genoemde redenen.

Vragen hierover verder, aub via PB, dan kunnen we hier weer on-topic verder.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten