Goedenavond,
Ik heb lijst voor BO onderzoek ingediend inclusief alle papieren die erbij horen, zoals BKR informatie.
Maar nu is mijn BO al vier weken bezig maar nog niks gehoord…., in de mail staat dat ze er acht weken over mogen doen inclusief uitslag.
Waarom duurt dit allemaal zo lang ?
Ik hoor het graag.
BO onderzoek
Moderator: Moderatorteam
Re: BO onderzoek
Ik zou zeggen, vraag het aan de persoon die het onderzoek voor je aanvraagt. Wij weten ook niet wat de status van je dossier is…
Wat meer context zou ook helpen: Waarvoor is het onderzoek aangevraagd?Wat stond er in de informatie die je kreeg over wanneer het onderzoek officieel zou starten?
Bij mijn betrouwbaarheidsonderzoek was de indiendatum bijvoorbeeld niet de startdatum van het onderzoek.
Wat meer context zou ook helpen: Waarvoor is het onderzoek aangevraagd?Wat stond er in de informatie die je kreeg over wanneer het onderzoek officieel zou starten?
Bij mijn betrouwbaarheidsonderzoek was de indiendatum bijvoorbeeld niet de startdatum van het onderzoek.
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
En dat vraag je dan na 4 weken? Drukte? Gewoon nog even wachten. Geduld is een schone zaak.
Omdat elke agent, ook die al 20 jaar in dienst zijn, een screening moeten ondergaan. Dit komt vanuit de wet screening die begin 2023 is aangenomen.
Het kan zomaar zijn dat je pas in de 8e week wat hoort.
Het kan zomaar zijn dat je pas in de 8e week wat hoort.
- Blusmaarraak
- Geslacht:
Bedankt voor de reacties en ik wacht zeker nog even af.
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Opmerking van moderator Skipperje
Sterkte met wachten.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit