Duur screening

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Hoi TS
Infopolitie Gast

Duur screening

Ongelezen bericht door Hoi »

Hoi allen,

Op dit moment zijn 14 weken verstreken van mijn screening voor een functie bij de politie.
Dit werd na 8 weken uitgesteld door capaciteitsproblemen met nog een 8 weken, daarvan resteren dan nu nog 2 weken.
Ik heb nog steeds niks gehoord.

Ik kan nergens iets van een contactpersoon vinden bij de VIK, weten jullie misschien waar ik kan informeren naar de status of heeft dit weinig zin?

En is het normaal dat dit zo lang duurt? Ik heb nu een aanbieding gekregen maar omdat ik graag voor de politie aan de slag ga, ga ik daar nog niet op in en wacht ik de uitslag af maar ontvang ik hem wel graag snel.
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Duur screening

Ongelezen bericht door MotoRon »

Opmerking van moderator MotoRon

Registreer je even bij het forum. We hebben een onderdeel “Werken bij de politie”, waarin vele van dit soort vragen gesteld (en beantwoord) zijn/worden. Daar kun. Je met alle vragen over de sollicitatieprocedure e.d. terecht.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Fonz030
Lid
Agent
Agent
Leeftijd: 35

Re: Duur screening

Ongelezen bericht door Fonz030 »

Als het goed is heb je een bevestigingsmail ontvangen nadat je alle benodigde documenten had gemaild. Daar staat in de handtekening wat contact gegevens die je eventueel zou kunnen proberen.

Dat het lang kan duren is zeker. Ik ken 2 andere waarbij het ook verlengd was met 8 extra weken en deze bijna volledig benut waren. Heb nog even geduld dus ;-)
Gesloten