A6 SIV
Moderator: Moderatorteam
- A6lover TS
- Roepnaam: Roy
- Geslacht:
- Leeftijd: 42
A6 SIV
Ivm archiveringen zijn wij bezig alle kentekens te verzamelen van de eerste lichting SIV.
Door Informatie uit diverse bronnen varierend van 140 auto's tot 70 auto's komen wij na afspeuren google,facebook pagina's van diverse eenheden en voertuig-zoeker op 80 kentekens.
Een x aantal is gedemonteerd,geexporteerd anderzijds uitgefaseerd.
Desalnietemin hebben we het gevoel dat we de verzameling nog niet compleet hebben met 80 kentekens.
Wie een volledige sluitende lijst heeft,wij houden ons aanbevolen.
Door Informatie uit diverse bronnen varierend van 140 auto's tot 70 auto's komen wij na afspeuren google,facebook pagina's van diverse eenheden en voertuig-zoeker op 80 kentekens.
Een x aantal is gedemonteerd,geexporteerd anderzijds uitgefaseerd.
Desalnietemin hebben we het gevoel dat we de verzameling nog niet compleet hebben met 80 kentekens.
Wie een volledige sluitende lijst heeft,wij houden ons aanbevolen.
Re: A6 SIV
Die lijst zal niemand op dit forum hebben vrees ik voor u. Een stuk of 80 zou best wel eens kunnen kloppen met het werkelijke aantal.
"If you gaze long enough into an abyss, the abyss will gaze back into you" — Friedrich Nietzsche
En ook al zouden we die wel hebben, waarom zouden wij die aan een anonieme gast willen geven? Voor welk doel? Wat ga je er mee doen en wat heb je er überhaupt aan?
-
Gast
- Infopolitie Gast
Zo annoniem ben ik nou ook weer niet
heb me netjes voorgesteld.
En het hebben van kentekens lijkt me toch niet zo gevaarlijk ?
De 1e en 2 lichting v70 heb ik compleet,graag had ik die van de audi's ook compleet,zeker als audi fanaat.
En het hebben van kentekens lijkt me toch niet zo gevaarlijk ?
De 1e en 2 lichting v70 heb ik compleet,graag had ik die van de audi's ook compleet,zeker als audi fanaat.
-
Gast
- Infopolitie Gast
Mijn dank voor de niet aanvallende reactie.DiNozzo schreef: 25 sep 2023, 09:22 Die lijst zal niemand op dit forum hebben vrees ik voor u. Een stuk of 80 zou best wel eens kunnen kloppen met het werkelijke aantal.
Als 80 ongeveer het werkelijke aantal is heb ik mijn werk goed gedaan.
Het doel is een A6 uit deze lichting prive,een volvo is al aanwezig.
Blijven de vragen nog steeds onbeantwoord mee.
-
Gast
- Infopolitie Gast
Jammer van het wantrouwen.
Wij (ik en oudste zoon) vinden dit mooi,ieder zijn hobby.
Porsches hebben wij niets mee,de audi's vinden we wél mooi en we zijn gewoon benieuwd na hoeveel er exact zijn, geen geschatte aantallen wat online geschreeuwd word maar iets "onderbouwends"
Maar op deze reacties hadden we niet gerekend moet ik eerlijk zeggen en schrik er bijna van,dat er zoveel be-vooroordeling is,bedoel we hebben geen kwade intenties ,in tegendeel!
We dachten juist dat dit dé manier zou zijn om het te vragen.
Enfin,we hebben 80 gevonden gewoon via google,,openbaar dus,lijkt ons niet zo problematisch om dan te vragen of er eventuueel nog meer zijn die b.v. gebruikt worden voor opleiding o.i.d.
Mocht er iemand er wél positief instaan,dan vernemen wij het graag.
Anders in het ergste geval zijn we een illusie armer en een ervaring rijker
Wij (ik en oudste zoon) vinden dit mooi,ieder zijn hobby.
Porsches hebben wij niets mee,de audi's vinden we wél mooi en we zijn gewoon benieuwd na hoeveel er exact zijn, geen geschatte aantallen wat online geschreeuwd word maar iets "onderbouwends"
Maar op deze reacties hadden we niet gerekend moet ik eerlijk zeggen en schrik er bijna van,dat er zoveel be-vooroordeling is,bedoel we hebben geen kwade intenties ,in tegendeel!
We dachten juist dat dit dé manier zou zijn om het te vragen.
Enfin,we hebben 80 gevonden gewoon via google,,openbaar dus,lijkt ons niet zo problematisch om dan te vragen of er eventuueel nog meer zijn die b.v. gebruikt worden voor opleiding o.i.d.
Mocht er iemand er wél positief instaan,dan vernemen wij het graag.
Anders in het ergste geval zijn we een illusie armer en een ervaring rijker
-
Gast
- Infopolitie Gast
Ter aanvulling,ik lees de vraag waarom,
Kort gezegd het is hobby matig/intresse.
Verder zie ik de vraag stelling,om te herkennen?
De SIV ís een herkenbaar voertuig.
Ongemarkeerde voertuigen ligt de intresse niet, puur enkel en alleen de éérste lichting SIV.
Je hebt porsche fanaten en audi fananten.
Wellicht is het nu duidelijk?
Kort gezegd het is hobby matig/intresse.
Verder zie ik de vraag stelling,om te herkennen?
De SIV ís een herkenbaar voertuig.
Ongemarkeerde voertuigen ligt de intresse niet, puur enkel en alleen de éérste lichting SIV.
Je hebt porsche fanaten en audi fananten.
Wellicht is het nu duidelijk?
Heeft u er al eens aan gedacht om het via de officiële kanalen te proberen, namelijk door een "WOB" (heet tegenwoordig WOO) verzoek in te dienen:https://www.politie.nl/informatie/woo-v ... litie.html ? Dan komt het namelijk bij de collega's terecht die daar over mogen beslissen.
-
Gast
- Infopolitie Gast
Hai dit is een heel goed advies!
Hier gaan we mee bezig.
Bedankt!
Hier gaan we mee bezig.
Bedankt!
- Skipperje
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Opmerking van moderator Skipperje
Hiermee lijkt mij dat "gast" voldoende is geholpen. Succes verder.Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit