Laatst een u-turn moeten maken waar het niet mocht omdat er nog maar 2 km stond op de accu van mijn auto maar de juiste weg erheen was 3 ...
Ik vond maar geen lader in 50 km en ik vond de uturn nemen was erg vervelend om te doen... maar het leek mij de veiligste
Ik heb nog niets gehoord van de politie maar is dit een acceptable reden die ik kan toelichten indien ik een bekeuring krijg?
Verboden u-turn
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 59
Re: Verboden u-turn
Beoordeling of iets acceptabel is ligt in handen van de desbetreffende handhaver die het (mogelijk) waarneemt, aan de Officier van Justitie die de bon en uw bezwaarschrift onder ogen krijgt, aan de rechter aan wie u het voorlegt als de eerdergenoemde instituten geen clementie tonen..
Veel te veel variabelen om hier een antwoord op te kunnen geven..
Veel te veel variabelen om hier een antwoord op te kunnen geven..
'Dingen simpel houden is heel moeilijk, dingen moeilijk maken is daarentegen heel simpel..'
- taxikemperman
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
Waarom gaat u dan niet eerder laden? Voor hetzelfde geldt is het laadpunt bezet en kunt u alsnog uw auto niet laden
Als je dit vertelt met een lege benzinetank, krijg je ook de vraag: "Waarom niet eerder getankt?"
Persoonlijk vind ik dit geen reden
Als je dit vertelt met een lege benzinetank, krijg je ook de vraag: "Waarom niet eerder getankt?"
Persoonlijk vind ik dit geen reden
Het IS geen geldige reden.
Maar of je er een bekeuring voor krijgt is een ander verhaal. .
En of je na het krijgen van die bekeuring en het indienen van een bezwaar een weekhartige rechter treft kan niemand voorspellen.
Je weet al honderd en meer kilometers dat er een einde komt aan het rijbereik. En je weet ook waar de oplaadpunten zijn.
Hetzelfde zou het zijn als iemand vraagt of hij achteruit mag rijden op de snelweg omdat hij te laat merkte dat het volgende tankstation verder weg is dan hij met het restant aan brandstof kan halen.
En hij dus het voorbijgereden tankstation toch nodig heeft.
Maar of je er een bekeuring voor krijgt is een ander verhaal. .
En of je na het krijgen van die bekeuring en het indienen van een bezwaar een weekhartige rechter treft kan niemand voorspellen.
Je weet al honderd en meer kilometers dat er een einde komt aan het rijbereik. En je weet ook waar de oplaadpunten zijn.
Hetzelfde zou het zijn als iemand vraagt of hij achteruit mag rijden op de snelweg omdat hij te laat merkte dat het volgende tankstation verder weg is dan hij met het restant aan brandstof kan halen.
En hij dus het voorbijgereden tankstation toch nodig heeft.